1. اخبار استان
  2. نشست کلان منطقه شش آمایش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

کد خبر: 5389

نشست کلان منطقه شش آمایش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

نشست کلان منطقه شش آمایش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

با حضور مسئولین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های عضو قطب شش آمایش کشور، نشستی با محوریت آموزش و پژوهش به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک در این نشست، به معرفی توان‌مندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک پرداخت.

در ادامه دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان و رییس کلان منطقه شش آمایش کشور با تقدیر و تشکر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک و حضور فعال اعضای قطب، اهداف نشست، سیاست‌ها و خط مشی کلان منطقه شش آمایش کشور را ارائه نمود و به ضرورت توجه به حوزه آموزش و پژوهش و در اولویت قراردادن این دو حوزه توسط روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی تاکید کرد.
وی در ادامه به ظرفیت‌های مناسب موجود در کلان منطقه جهت توسعه کیفی و کمی فرآیندها و شناسایی توان‌مندی‌ها و ظرفیت‌ها و تجارب موفق منطقه به منظور افزایش هم‌افزائی و تعریف پروژه‌های مشترک و بهره‌مندی هرچه بیشتر اعضای قطب از ظرفیت‌ها و امکانات فی‌مابین را مورد تاکید قرار داد.
در این نشست ۳ کارگروه تخصصی جداگانه با حضور روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و کارگروه معاونین و مدیران آموزش با رویکرد آموزش و معاونین و مدیران تحقیقات و فنآوری با رویکرد پژوهشی برگزار و انتظارات، پیشنهادات و راهکارها در هریک از مباحث ارائه شد.
این نشست اولین جلسه در نوع خود در حوزه آموزش و پژوهش بوده که با محوریت قطب کلان منطقه شش به عنوان حرکتی جدید و خوب برگزار شد تا اعضا بتوانند دستاوردها، فرآیندها، تجارب موفق، امکانات آموزشی و پژوهشی را به اشتراک بگذارند و کارهای مشترکی در کنار هم داشته باشند و قدمی برای تدوین نقشه آمایشی در کلان منطقه شش در حوزه‌های مختلف باشد.
این نشست ۱۸ مصوبه و راهکار در حوزه آموزش، ۱۵ مصوبه و راهکار در حوزه پژوهش و ۸ مصوبه و راهکار مشترک در سطح دانشگاه‌های و دانشکده‌های منطقه به ارمغان داشته است.
به گزارش وب‌دا، روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های عضو کلان منطقه شش آمایشی کشور در حاشیه این نشست، از ساختمان درحال احداث مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر (عج) و مرکز دیالیز حامی بازدید کردند.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان به‌‌عنوان دبیرخانه کلان منطقه شش آمایشی کشور، شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، البرز، زنجان، قزوین، قم و دانشکده پزشکی ساوه و خمین می‌باشد.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آغاز تلاش برای ثبت نام شیخ اشراق در یونسکو به عنوان یکی از مفاخر جهانی
خبر قبلی
کسب رتبه “پیشتاز یک ستاره” توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست