نصب ۴۰ پرچم جمهوری اسلامی بر ۴۰ برج روشنایی شهرک های صنعتی استان زنجان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ۴۰ پرچم کشور عزیزمان بر روی برج های روشنایی در شهرکهای صنعتی استان نصب می شود.
به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۱ پروژه شرکت در سطح شهرکهای صنعتی استان آماده افتتاح و بهره برداری است که از جمله آنها می‌توان به بهره برداری از شهرکهای صنعتی سلطانیه و برق، الکترونیک و آی‌تی زنجان و همچنین بهره برداری از شبکه جمع‌آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شریف ابهر اشاره کرد.
وی یادآور شد: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۳۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، ملی و استانی هزینه شده است.
احمدی در ادامه گفت: در سطح شهرکهای صنعتی استان نیز ۶ واحد صنعتی و همچنین شهرک خصوصی جی تی‌آی پارسیان آماده افتتاح است که به بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۱ هزار و یکصد نفر فراهم می‌شود.
وی افزود: میزان سرمایه گذاری این طرح ها بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال می‌باشد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان خاطر نشان ساخت: هدف این شرکت حمایت از سرمایه گذاری در سطح شهرکهای صنعتی استان زنجان می باشد که سعی داریم تا با تامین امکانات زیربنایی مورد نیاز و نیز ایجاد تعادل صنعتی با ایجاد شهرکهای جدید در غرب استان در این راستا گام برداریم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تحلیل مولفه‌های موثر بر بازار ارز
خبر قبلی
حیات وحش زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست