1. اجتماعی
  2. نظارت دقیق باید بر عملکرد کارکنان دادگستری استان صورت گیرد

کد خبر: 7236

نظارت دقیق باید بر عملکرد کارکنان دادگستری استان صورت گیرد

رییس کل دادگستری استان زنجان بر رعایت انضباط اداری و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان مجموعه دادگستری کل استان زنجان تأکید کرد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در جلسه روسا و دادستان‌های حوزه های قضایی استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در شهرستان‌ها، اظهار کرد: شناخت بنده از حوزه های قضایی با توجه به سفرهایی که داشتم نسبت به عملکرد و وجود ظرفیتها در این حوزه ها بیشتر شد و بر اساس بررسیها و مشاهدات در برخی حوزه های قضایی در انجام امورات برجستگی هایی مشاهده می شد ،البته در برخی حوزه ها هم ایرادت و ضعف های هست که باید برطرف شود .
رییس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه استحکام و اتقان آراء در نشست های قضایی محقق خواهد شد افزود: نشست های قضایی در کلیه شهرستانها با مشارکت حداکثری قضات و بصورت منظم برگزار گردد.
وی بر رعایت انضباط اداری و نظارت دقیق روسا و دادستانهای حوزه های قضایی بر مجموعه خود را  مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: سیاستهای قوه قضاییه بایستی در کلیه حوزه های قضایی با جدیت اجرا شود.
رییس کل دادگستری استان زنجان از ایجاد کمیته ارتقاء بهره وری در استان خبر داد و خاطر نشان کرد :با ایجاد این کمیته برنامه ریزی و پیگیری ها در خصوص اقدامات لازم جهت تخصیص میزان بهره وری به کارکنان انجام خواهد شد و در این زمینه به یک حرکت جهادی نیازمندیم.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی خطاب به روسا و دادستانهای حوزه های قضایی مبنی بر تعیین تکلیف محکومین مالی خصوصا محکومین مالی شورای های حل اختلاف افزود :تأکید می کنم بایستی در کمترین زمان این کار در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانها صورت گیرد.
وی در ادامه از خدمات و تلاشهای ارزشمند منصور بلباسی معاون سابق مالی ،پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند با اهداء لوح تقدیر، تشکر کرد.
در ابتدای این جلسه روسا و داستانهای حوزه های قضایی به بیان دیدگاهها و مشکلات حوزه خود پرداختند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تنها ۱۰ درصد اراضی کشاورزی زنجان خاک درجه۱ است
خبر قبلی
ایرانی‌ها از کی صاحب «فامیلی» شدند؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست