نظارت دقیق بر بازار زنجان برای جلوگیری از اجحاف به حقوق مردم

نظارت دقیق بر بازار زنجان برای جلوگیری از اجحاف به حقوق مردم

 

 

استاندار زنجان به اهمیت تنظیم بازار و نقش دستگاه های متولی در این راستا اشاره کرد و گفت:برای جلوگیری از اجحاف به حقوق مردم باید نظارت دقیق و مناسبی بر بازار کالاهای ضروری مردم زنجان صورت گیرد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ اسداله درویش ‌امیری در جلسه تنظیم بازار استان، با بیان اینکه از دستگاه های متولی در حوزه تنظیم بازار استان، انتظار نظارت دقیق و مناسب بر وضعیت کالاهای ضروری مردم وجود دارد، اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در کنار تعزیرات حکومتی، باید نظارت کافی بر قیمت کالاهای ضروری داشته باشند.
وی با بیان اینکه ایجاد بازارچه های میوه و تره بار راهکار خوبی برای ارائه میوه مورد نیاز مردم است، افزود: باید میوه مورد نیاز مردم در نقاط مختلف جمعیتی با قیمت مناسب ارائه شود.

استاندار زنجان خواستار اهتمام جدی شهرداری زنجان و اداره کل راه و شهرسازی برای شناسایی زمین های مورد نیاز برای ایجاد بازارچه های میوه و تره بار شد و تاکید کرد: ضروری است تا با شناسایی زمین های دارای شرایط لازم، اقدام به ایجاد سازه های مورد نیاز جهت احداث بازارچه های میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر زنجان کرد تا در روزهای پایانی سال، سهولت لازم برای خرید با قیمت مناسب برای مردم فراهم شود.
وی به مشکلات به وجود آمده برای مردم در شیوع بیماری آنفلوانزای مرغی اشاره کرد و یادآور شد: مطابق با آمار ارائه شده توسط وزیر جهاد کشاورزی، ۲۵ میلیون قطعه مرغ و به همین تعداد تخم مرغ در مرغداری های سراسر کشور در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری، معدوم شد.
درویش امیری این شرایط را موجب بروز برخی مشکلات در قیمت تخم مرغ در سطح کشور برشمرد و تاکید کرد: دولت با ارائه تمهیدات لازم، اقدام به تنظیم مناسب قیمت ها در سطح کشور کرده و تخم مرغ مورد نیاز مردم از کشورهای همسایه، وارد کشور شده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
منطقه ویژه اقتصادی زنجان در ایستگاه مجلس..!
خبر قبلی
مردمی بودن، مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست