نظارت دقیق در شناسایی چاه‌های غیرمجاز استان زنجان صورت گیرد

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استفاده از چشمه‌ها و آب‌بران طبیعی نیازمند اخذ مجوز نیست، گفت: برداشت آب از سایر انهار و رودخانه‌ها باید دارای مجوز باشد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ و به نقل از دادگستری استان زنجان حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان ، گفت: نظارت دقیق و شناسایی چاه‌های غیرمجاز در اولویت برنامه‌های شرکت آب منطقه‌ای قرار گیرد و این نظارت‌ها حتی برای چاه‌های مجاز که باید بر اساس حجم و نیاز برداشت آب داشته باشد، اعمال شود.

وی تصریح کرد: موضوع شناسایی چاه‌های جدید و پر کردن چاه‌های غیرمجاز باید با حساسیت و شتاب بیشتر پیگیری شود، آمار ارائه شده درباره تعداد چاه‌های مجاز و غیرمجاز و میزان برداشت دقیق نیست، چرا که آمارها خیلی بیشتر از این میزان است و نیازمند بررسی و دقت بیشتر است‌.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استفاده از چشمه‌ها و آب‌بران طبیعی نیازمند اخذ مجوز نیست، افزود: برداشت آب از سایر انهار و رودخانه‌ها بایستی دارای مجوز باشد که متولی این امر اداره آب است.

نیارکی تأکید کرد: آرای قطعی صادر شده در مورد پر کردن چاه‌های غیرمجاز باید در اسرع وقت اجرا شود و همه عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی موظف هستند در این زمینه همکاری داشته باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
“قانون جذب” واقعیت دارد؟
خبر قبلی
کسب مجوز ثبت سفارش واردات بدون انتقال ارز در گمرک زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست