نفرات منتخب سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های زنجان معرفی شدند

نفرات منتخب سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های زنجان معرفی شدند

 

 

 

 

 

بیست و هفت برگزیده سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان عصر دیروز، هفدهم مرداد، همزمان با روز خبرنگار در مرکز همایش‌های بین‌المللی استاد روزبه زنجان معرفی شدند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، طبق نظر هیئت داوران، مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان رتبه اول بخش گزارش را از آن خود کرد، حمید محمدی از روزنامه همشهری زنجان و سمیه میناخانی از روزنامه صدای زنجان مشترکا مقام دوم را به دست آورده، حسین عباسی از پایگاه خبری موج‌رسا و پیمان بیگدلی از نشریه نبض زنجان مشترکا سوم شدند.

در بخش خبر، هیئت داروان حمیده بلوری از رورزنامه مردم نو را شایسته مقام اول تشخیص داده، حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا به رتبه دوم دست یافته و ابراهیم فتحی از نشریه آوای میهن موفق به کسب مقام سوم شد.

در بخش تیتر نیز فرید ناصر با تیتر «”فروشند” نیامد، خریداران دست خالی برگشتند» از هفته‌نامه پیام زنجان حائز رتبه اول شد، الهام احمدی با تیتر “پسماند باز هم پس ماند” از روزنامه صدای زنجان رتبه دوم را به دست آورد و رحیم مقدمی با تیتر “کاندیداها از فضای مجازی به پاستور کانال می‌زنند” از خبرگزاری مهر و یوسف قزلباش با تیتر “زورخانه‌های زنجان زور ایستادن ندارند” از خبرگزاری ایسنا، مشترکا عنوان سومی این بخش را کسب کردند.

در بخش صفحه‌آرایی، الهه سهرابی از روزنامه صدای زنجان مقام اول را به دست آورد، صغری محمدی از نشریه مشاغل و کسب و کار و اصغر مهاجری از نشریه زنجان ورزشی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این بخش را از آن خود کردند.

هیئت داوران مازیار محمدیون را با عکس “رختشویخانه زنجان” به عنوان نفر اول این بخش معرفی کرده، اسداله قربانزاده با عکس “صنایع دستی زنجان” را حائز رتبه دوم تشخیص داده و مرتضی الیاسی را با عکس “برف و کمک به حیوانات” به عنوان نفر سوم این بخش اعلام کردند.

در بخش یادداشت و سرمقاله هیئت داوران کسی را حائز رتبه اول تشخیص نداده، حسین نجاری از نشریه موج‌بیداری و زهرا هادیلو از روزنامه همشهری مشترکا مقام دوم این بخش را کسب کرده، سمیه میناخانی از روزنامه صدای زنجان و زکیه محمدی از هفته نامه پیام زنجان مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

هیئت داوران در بخش مقاله نیز رتبه اول معرفی نکرده، مهدی ریاحی از نشریه بایرام رتبه دوم را کسب کرده و سعید مالکی از روزنامه صدای زنجان مقام سوم را از آن خود کرد.

در بخش مصاحبه نیز الهام احمدی از روزنامه صدای زنجان رتبه اول را کسب کرده، حمید محمدی از روزنامه همشهری به مقام دوم دست یافته و حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا به عنوان مقام سوم این بخش معرفی شد.

هیئت داوران در بخش طنز مکتوب و کاریکاتور به دلیل به حد نصاب نرسیدن آثار، منتخبی در این بخش اعلام نکرد.

گفتنی است نفرات اول این جشنواره تندیس به همراه لوح تقدیر و ٨٠٠ هزار تومان جایزه نقدی، نفرات دوم لوح تقدیر و مبلغ ۶٠٠ هزار تومان جایزه نقدی و نفرات سوم نیز لوح تقدیر به همراه ۴٠٠ هزار تومان جایزه نقدی دریافت کردند.

در بخش موضوعی جشنواره نیز از خبرگزاری تسنیم در حوزه تولید و اشتغال، از خبرگزاری مهر و فارس در بخش اقتصاد مقاومتی، خبرگزاری ایسنا در حوزه ایثار و شهادت، پایگاه خبری موج‌رسا در حوزه انتخابات و رسانه، روزنامه صدای زنجان در حوزه آب و محیط زیست و هفته نامه آوای میهن در حوزه نماز و معنویت تجلیل شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان، استانی با عقبه فرهنگی و فرهنگی غنی است
خبر قبلی
تعریف ۱۳ پروژه در بافت ناکارآمد شهری استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست