1. اخبار شهرستان
  2. همایش بزرگ دوچرخه سواری در زنجان برگزار می شود

کد خبر: 8801

همایش بزرگ دوچرخه سواری در زنجان برگزار می شود

همایش بزرگ دوچرخه سواری با عنوان ” نفس تازه” به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری وبا همکاری سایر نهادها در زنجان برگزار می‌شود.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، مریم شعبانی با اعلام این خبر گفت: این همایش با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، توجه به سلامت عمومی، کاهش ترافیک شهری، توجه به حمل و نقل عمومی پاک و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودروهای دودزا در راستای تحقق شعار دو بهتراز۴ برگزار خواهد شد.
شعبانی با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در سازمان فرهنگی شهرداری که با مشارکت سازمان‌ها و ادارات دیگر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: امیدواریم در ترویج فرهنگ توجه به سلامتی و تندرستی که امروزه با توجه به مشغله های زیاد، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و کم تحرکی تهدیدی برای سلامت افراد است اقدامات ماندگاری داشته باشیم. از طرفی این همایش خروجی مثبت دیگری چون محیط زیست سالم را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی رسالت این همایش را ایجاد شادی و نشاط عمومی دانست و افزود: این مهم بدست نمی آید جز در سایه‌ی سلامت جسمی، که امیدواریم با حضورحداکثری شهروندان دراین روز شاهد برگزاری باشکوه این گردهمایی باشیم. تا در آینده نیز بتوانیم همایش‌های این چنینی دیگری را برای شهروندان برگزار کنیم.
این مقام مسئول هدف از انتخاب یک روز تعطیل برای برگزاری همایش راجلب مشارکت تمام افراد بخصوص دانش آموزان و افراد شاغل دانست و اضافه کرد: سعی کردیم این فرصت را برای همه، به‌خصوص گروهی از افراد جامعه که تحرک و فعالیت کمتری دارند مهیا کنیم.
وی درپایان از تمام مسوولان خواست جهت ایجاد یک فرهنگ ماندگار در کنار دیگر همشهریان در این همایش شرکت کنند و این حضور می تواند فرصت مغتنمی باشد تا ضمن ایجاد انگیزه و تشویق شهروندان به ورزش و دوچرخه سواری دیدگاه مردم را نسبت به مسوولان وجامعه به این مقوله بیش از بیش کند تا همشهریان از این وسیله نقلیه ارزان و پاک استفاده بیشتری داشته باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استفاده از تردد سنج الکترونیکی طی نوروز ۹۸ در جاذبه های گردشگری زنجان
خبر قبلی
مدیرکل روابط عمومی، تشریفات‌و‌امور بین الملل استانداری زنجان منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست