1. اخبار استان
  2. نقشه جامع حرکت اقتصادی استان زنجان تدوین می شود

کد خبر: 24408

استاندار زنجان خبر داد؛

نقشه جامع حرکت اقتصادی استان زنجان تدوین می شود

استاندار زنجان از تدوین برنامه جامع اقتصادی با هدف تبیین برنامه های توسعه ای در استان زنجان خبر داد و گفت: در این بسته حرکتی باید اهداف اصلی توسعه اقتصادی استان و اقداماتی که توسط بخش های مختلف در هر حوزه باید انجام پذیرد، تا سه ماه آینده تدوین و مشخص خواهد شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ به نقل از استانداری زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، بر ضرورت تعیین اهداف توسعه اقتصادی استان متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های موجود تاکید و خاطر نشان کرد: برای تحقق برنامه های تدوین شده در قالب بسته حرکتی استان زنجان، هر یک از دستگاه ها و بخش ها وظایف و مسئولیت های خود را در راستای تحقق تصویر بزرگ اقتصادی سال آینده استان و دستیابی به رشد ۸.۷ درصدی این بخش است، انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: در بخش هایی از برنامه راهبردی توسعه اقتصادی و بودجه ای استان که نیاز به ایجاد تغییر در برنامه های کلان و یا اخذ مصوبات قانونی باشد، از ظرفیت و قدرت چانه زنی مجمع نمایندگان استان استفاده خواهیم کرد.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه در موضوعات مرتبط با مسکن، آب، ارتباطات و افزایش بهره وری کشاورزی باید توجه ویژه ای صورت گیرد، افزود: با تعیین اولویت های برنامه توسعه استان، از نخستین روزهای سال آینده به دنبال جذب حداکثری بودجه و تلاش در راستای تحقق رشد ۸.۷ درصدی خواهیم بود.

استاندار زنجان یادآور شد: چنانچه نقشه جامعی از برنامه های استان بصورت متمرکز تبیین شود، همه دستگاه های اجرایی و مدیران استان خواهند دانست که در چه بخش هایی نیاز به انرژی و تلاش بیشتری داریم و در کدام موضوعات باید اقدامات و پیگیری های مجدانه ای صورت گیرد.

وی با بیان این مطلب که مسئولیت اصلی ترسیم برنامه حرکت اقتصادی در استان با شخص استاندار است و در این میان حوزه اقتصادی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیر خواهند بود، ابراز امیدواری نمود: تا پایان سال، تمامی اهداف، برنامه ها، اقدامات و راهکارهای مورد نیاز برای توسعه استان بطور متمرکز در قالب کتابچه ای از سوی سازمان مدیریت در استان تدوین و تا سه ماه آینده در اختیار مدیران قرار گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 مقصد جدید سرمایه‌‌‌‌‌گذاران تکنولوژی
خبر قبلی
برگزاری جشنواره لباس محلی یاشماق در طارم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست