در راستای کاهش قیمت ها؛

نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش در استان زنجان برگزار می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته نمایشگاه عرضه مستقیم کیف، کفش و لباس بهمن ماه امسال با هدف کاهش قیمت این کالاها و با اولویت تولید کنندگان استانی در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ناصر فغفوی در هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی، قیمت پوشاک و کفش در زنجان نسبت به استان‌های دیگر بالاتر بوده و در این میان یکی از ساز و کارهای پیشنهادی برای کاهش قیمت ها ، برگزاری نمایشگاه با حضور واحدهای تولیدی پوشاک و کیف و کفش استان می باشد.

وی اضافه کرد: بر این اساس بلافاصله برای برگزاری این رویداد، با نمایشگاههای بین االمللی کاسپین استان رایزنی های لازم انجام گرفت که صرفا واحدهای تولیدی پوشاک، کیف و کفش محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.

این مسوول با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده بهمن امسال در زنجان برگزار خواهد شد، ادامه داد: برای بحث توسعه فرهنگ عفاف و هفته گرامیداشت مقام زن نیز ترویج مد و لباس اسلامی مد نظر قرار گرفته و از علاقه مندان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی می تواند برای واحدهای تولیدی در قالب صنایع کوچک جهت شرکت در نمایشگاه یارانه ای در نظر بگیرد، اظهار داشت: در این خصوص موافقت اولیه اخذ شده است که در صورت صدور مجوز لازم در کارگروه توسعه صادرات برای برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و لباس نیز می تواند مشوقی مهم برای تولید کنندگان استانی باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: در این راستا از شهر هیدج که ظرفیت بالایی در تولید کفش دارد، در این نمایشگاه استفاده خواهد شد که تلاش می شود با عرضه مستقیم این نوع کالا استقبال شود.

فغفوی با بیان اینکه این نمایشگاه متفاوت از نمایشگاه‌های قبلی برگزار شده در استان است، افزود: در نمایشگاه‌های قبلی عرضه جنس نامرغوب نارضایتی هایی را برای خریداران ایجاد می کردند اما در این نمایشگاه واحدهای تولیدی به طور مستقیم حضور دارند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه به دستور استاندار عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف انجام خواهد گرفت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اکبر عباسی رئیس خانه احزاب استان زنجان شد
خبر قبلی
نیازهای مهم زیر ساختی شهرستان ابهر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست