1. اخبار استان
  2. “نمکستان” برای کودکان زنجانی اجرا می‌شود

کد خبر: 2971

“نمکستان” برای کودکان زنجانی اجرا می‌شود

 

“نمکستان” برای کودکان زنجانی اجرا می‌شود

 

 

 

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایش “نمکستان” کاری از گروه پوپک با نگاهی به مجموعه “شکرستان” به کارگردانی فرهاد ابوالفضلی برای کودکان زنجانی اجرا می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛ معراج کرمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: نویسنده این نمایش را محمدمتین اوجاق فقیهی معرفی کرده و گفت: این نمایش از نهم تا ١۴ دی‌ماه در محل سالن هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان به روی سن می‌رود.

 وی به اجرای دو سانس نمایش در هر روز اشاره کرده و ادامه داد: “نمکستان” هر روز از ساعت ۴ تا ۵ عصر و همچنین از ساعت ۶ الی ٧ عصر برای علاقه‌مندان به تئاتر کودک اجرا می‌شود.

کرمی با اشاره به بازیگران این نمایش افزود: فرهاد ابوالفضلی، مونا اجاقلو، محمدحسین محمدی، محمدامین هاشمی، زهره مسلمیون، گلبرگ محمدی، محمدمتین اجاق فقیهی و سالومه اردلان در این نمایش هنرنمایی می‌کنند.

وی با معرفی سایر عوامل نمایش گفت: طراحی صحنه و طراح نور  نمایش بر عهده محمد متین اوجاق فقیهی، طراحی لباس بر عهده ایلناز پیری، گریم  برعهده ثمر حریری، تهیه‌کننده کار فرهاد ابوالفضلی و محمد متین اوجاق فقیهی بوده و هانیه داوودی، غزاله پشم فروش، مریم بهاری، بهراد حاج میری و کریم کاموسی و محمد سلیمان‌نژاد نیز به عنوان سایر عوامل نمایش در این گروه تئاتر همکاری می‌کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فرآیند صدور پروانه در شهرداری ‌های استان باید الکترونیکی شود
خبر قبلی
نیمه دوم سال جاری تحقق درآمدهای شهرداری زنجان افزایش می‌یابد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست