رویکرد شهرداری زنجان به مقوله شهر، نگاه انسان محور است

شهردار زنجانبا تاکید بر رویکرد انسان محوری در مدیریت شهری زنجان، گفت:نگاه مدیریت شهری زنجان به مقوله شهر نگاه انسان محور است و مدیریت فعلی شهرداری زنجان اولویت اصلی را بر حمل ونقل عمومی استوار کرده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح‌اله معصومی در مراسم رونمایی از اولین اتوبوس ویژه معلولان، گردشگری و ۱۵ اتوبوس بازسازی شده و نیز اولین جایگاه سوخت گازوئیل شهری، با بیان اینکه دنبال ریسک هستیم تا نگاه شهر را به مقوله ترافیک عوض کنیم، اظهار کرد: در مرکز مانتورینگ شهرداری ما می توانیم نمام سطح شهر را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار کردن در شرایط اقتصادی فعلی بسیار سخت است، افزود: اما این وضعیت نباید مانع کار و خدمت‌رسانی به شهروندان شود.
معصومی با بیان اینکه ترافیک یکی از ضروری‌ترین تخصص‌ها و یکی از ارکان مهم در شهرهای بزرگ است، یادآور شد: به همین‌خاطر حوزه ترافیک را در شهرداری مستقل کرده‌ایم؛ چراکه در شهرهای در حال توسعه، توجه به ترافیک حائز اهمیت است‌ و به این موضوع تاکید داریم که در این بخش باید خدمات به نحو مطلوب به شهروندان ارائه شود.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه سیاست ما در شهرداری، ریسک‌پذیری برای تغییر دیدگاه به مقوله ترافیک در شهر است، گفت: ما مخالف نگاه حاکمیت خودرو بر حاکمیت انسان در موضوع ترافیک شهری است.
وی با بیان اینکه نمونه نگاه انسان‌محوری ما افتتاح طرح پیاده‌راه بود، افزود: اولویت ما توسعه حمل و نقل عمومی در شهر است تا هسته مرکزی شهر وضعیت ترافیک بهتری داشته باشد.
معصومی با تاکید بر اینکه حمل و نقل شخصی در مرکز شهر باید محدود شود و محورهای شخصی تنگ‌تر شده و بیشتر فضا به تردد اتوبوس و تاکسی اختصاص یابد، گفت: البته در جاهایی که لازم است، برای سهولت تردد خودروی شخصی نیز باید برنامه داشته باشیم.
وی ادامه داد: با یک نسخه نمی‌شود در همه شهر مدیریت کرد، بلکه باید با توجه به همه ابعاد مدیریت کنیم و معتقدیم با سیستم قبلی نمی‌توان بر عملکرد نظارت کرد، بلکه باید به سمت شهر الکترونیک پیش رویم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تحقق ۸۲ درصدی سهم ابلاغی مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان
خبر قبلی
هتک حیثیت در پی حسادت دخترانه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست