1. اخبار استان
  2. نگران سهم خواهی‌های احتمالی هستیم

کد خبر: 21697

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی ابراهیم رئیسی در استان زنجان:

نگران سهم خواهی‌های احتمالی هستیم

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی ابراهیم رئیسی در استان زنجان با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص سهم خواهی های احتمالی در صورت پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات آتی، گفت: ما خودمان هم از سهم خواهی های احتمالی نگران هستیم.

به گزارش همدلی زنجان؛ محسن افشارچی در نشست خبری با خبرنگاران در زنجان با بیان اینکه گفتمان رئیسی مبتنی بر عدالت محوری است، اظهار کرد: احکامی صادره در خصوص انتخابات مربوط به ستادهای تهران است. مسئولیت این احکام با ستادهای مربوطه است. سهم خواهی همواره در جریانات سیاسی کشور وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه تا وقتی احزاب به معنای واقعی در کشور شکل نگیرد این مسائل وجود خواهد داشت، افزود: وقتی یک دولتی کار را خراب می کند کسی آن را برعهده نمی گیرد. اول آمدن دولت همه سهم گرفتن و راضی بودند الان کسی مسئولیت نمی پذیرد. با این حال تمام توان ما این خواهد بود که بر مبنای شایسته سالاری در دولت احتمالی آینده برگزیدگان صورت گیرند.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی ابراهیم رئیسی در استان زنجان با بیان اینکه رویکرد آقای رئیسی این است که هرکسی علاقه مند بود خودشوش فعالیت کند و ستاد بزند، تاکید کرد: سازماندهی مستقیم در این خصوص صورت نمی گیرد. انتظاراتی ایجاد نمی کنیم که سهم خواهی احتمالی صورت گیرد. استفاده از جوانان شایسته در اولویت قرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ابراهیم رئیسی گفتمان انقلاب را مدیریت می کنند، اظهار کرد: گفتمان عدالت و تحول گفتمان غالب این جریان خواهد بود. برنامه های این جریان در خصوص مسائل توسعه کشور مشخص شده که در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

افشارچی در پاسخ به این سوال که اگر شورای نگهبان برمبنای قانونی افرادی را احراز نکرده اما آقای رئیسی یا افراد دیگر برای رقابتی شدن انتخابات رایزنی کردند که این چه نوع مصداقی دارد، پاسخ داد: گفته می شود شورای نگهبان آیا مصلحت سنجی کرده یا خیر که شورای نگهبان اعلام کرده بر اساس قوانین و مدارک و مستندات بررسی کرده و مصلحت سنجی نداشته است. موضوع مطرح شده توسط آقای رئیسی یک مصلحت سنجی در این خصوص بوده است. خیلی ها می توانند مصلحت سنجی کنند اما شورای نگهبان حق مصلحت سنجی برای مردم ندارد. نظر رهبری هم همین بوده است.

صوت

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فتوتیتر- استاندار زنجان: هیچکس نباید در مشارکت و پرشور کردن انتخابات تماشاچی باشد
خبر قبلی
 مالیات‌های جدید با مصوبه مجلس شورای اسلامی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این همه بادمجون دور قاب چین محض رضا خدا جمع شدن؟

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست