نیازمند رویکردهای نوین و خلاقانه برای توسعه اقتصادی در استان هستیم

نیازمند رویکردهای نوین و خلاقانه برای توسعه اقتصادی در استان هستیم

مدیران استانی برای تحقق رشد اقتصادی بالا ابتکار عمل داشته باشند

 

 

 

معاون هماهنگی اموراقتصاد و توسعه منابع استانداری زنجان به گزارش برآوردهای رشد اقتصادی استان‌های کشور بر اساس ۱۵ بخش اقتصادی طی سال‌های برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: مدیران استانی برای تحقق رشد اقتصادی معطوف به اعداد پیش بینی شده این گزارش نباشند و باید ابتکار عمل لازن را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فرامرز نیک‌سرشت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه در این گزارش میزان رشد اقتصادی بخش های مختلف برای استان‌ها پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نباید صرفا به اعداد پیش‌بینی شده این گزارش اکتفا کرده و رویکرد گذشته را برای تحقق برنامه‌های اقتصادی ادامه دهند.

وی پیش‌بینی رشد ۵.۸ درصد رشد اقتصادی استان طی برنامه ششم توسعه که منتهی به سال ۱۴۰۴ می‌شود را مطابق با وضعیت و برنامه‌های اقتصادی سال‌های اخیر توصیف کرد و افزود: اهداف توسعه ای استان در شرایط سال های گذشته باقی نخواهد ماند و برای رسیدن به اهداف تعریفی باید تلاش بیشتری صورت گیرد که از اینرو باید برای تحقق رشد اقتصادی مناسب در سال‌های آتی تلاش های مضاعف‌تری انجام شود.

معاون هماهنگی اموراقتصاد و توسعه منابع استانداری زنجان از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای ارائه الگوی مناسب جهت برآورد رشد اقتصادی استان‌ها و جمع بندی این گزارش تقدیر کرد و یادآور شد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی استان نیازمند رویکردهای نوین و خلاقانه در استان هستیم که با تکیه بر ظرفیت های استان رویکرد گذشته را تغییر و مسیرهای جدیدی برای توسعه استان محقق کنیم.

وی به اظهارات نماینده دادگستری کل استان در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه ها قضایی ورود مناسبی به برنامه های اقتصاد مقاومتی داشته و در برخی رویکردها توانسته از بخش تولید به خوبی حمایت کند که ارائه رویکردهای خلاقانه در اقدامات دستگاه قضایی قابل مشاهده بوده است.

نیک سرشت از ابتکار عمل اداره کل اقتصاد و دارایی استان نیز بابت ارائه دو طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان و نقشه راه سرمایه‌گذاری تقدیر کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان جزو ۸ استان نخست تولید کننده انگور در کشور
خبر قبلی
ذهنیت مدیران بر واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی نیست
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست