1. اجتماعی
  2. نیاز نسل جوان گسترده و پاسخ به آن نیازمند تعامل بین بخشی است

کد خبر: 1152

نیاز نسل جوان گسترده و پاسخ به آن نیازمند تعامل بین بخشی است

نیاز نسل جوان گسترده و پاسخ به آن نیازمند تعامل بین بخشی است

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیاز نسل جوان را گسترده عنوان کرد و گفت: برای پاسخ مناسب به نیازهای جوانان در بخش‌های مختلف باید تعامل بین بخشی بین همه مسئولان صورت گیرد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان،علی جوانان شامگاه سه شنبه در جمع دبیران سازمان‌های مردم نهاد در محل خانه جوان استان زنجان با بیان اینکه باید توجه جدی به نیاز جونان صورت گیرد، اظهار کرد: جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی سیاسی و اقتصادی تاثیرگذاری بیشتر در جامعه داشته باشند و از این ظرفیت مهم در کشور استفاده بیشتری شود.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت های جوانان  مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، افزود: جوانان را باید در مسیرهای مهارآموزی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی به درستی هدایت کرد چرا که جوانان آینده سازان کشور هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان دوره جوانی را دوره مهم ولی وتاه برشمرد و تاکید کرد: دوران جوانی بهترین دوران زندگی انسان است و  انسان چند مرحله مهم در زندگی سپری می کند که دوران جوانی بهترین دوره آن بوده و دوران کودکی از مهم ترین دوران زندگی بشر محسوب می شود.  باید برای تکامل جایگاه اجتماعی جوانان در جامعه تلاش شود و  سرمایه گذاری بر روی نسل جوان سرمایه گذاری بر روی منابع انسانی کشور است.

وی با بیان اینکه باید بسترهای لازم برای فعالیت جوانان در جامعه ایجاد شود، افزود: باید برای تکامل اجتماعی جوانان در جامعه تلاش شود و در صورت میدان دادن به جوانان، آنها مسیر خود را به خوبی پیدا خواهند کرد.

جوان افزود: جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی سیاسی و اقتصادی  تاثیرگذاری بیشتر در جامعه داشته باشند و از این ظرفیت مهم در کشور استفاده بیشتری شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۲ ماه، ۲ ماه تا نیمه دوم سال ۹۶…!
خبر قبلی
جایگاه بخش خصوصی در کارگروه اشتغال استان تقویت شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست