1. اخبار استان
  2. نیروی انسانی توانمند، ظرفیت توسعه‌ای استان زنجان است

کد خبر: 7034

نیروی انسانی توانمند، ظرفیت توسعه‌ای استان زنجان است

دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان با بیان اینکه زنجان نه نفت دارد و نه گاز، گفت: زنجان استانی است که توانمندی نیروی انسانی بالایی دارد و این ظرفیت مهم برای توسعه استان باید بکارگیری شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فریدون احمدی در آیین تکریم و معارفه استانداران زنجان با بیان این که حوزه اقتصاد با اولویت دار ترین حوزه برای کشور محسوب می شود، اظهار کرد:از استاندار جدید توقع داریم که تمام دغدغه‌هایشان در استان زنجان موضوع اقتصاد باشد چرا که با توجه به شرایط تحریم، ارز و بازار بین‌الملل درصورتیکه منسجم، همدل و همراه باشیم می‌توانیم به خوبی از این گردنه عبور کنیم.

وی با بیان این که امیدواریم اهتمام استاندار جدید در استفاده از نیروهای نخبه و ترجیحا بومی باشد، افزود: نیروی انسانی نخبه، سرمایه استراتژیک استان زنجان است و می‌تواند همه حوزه‌ها را ارتقا دهد که انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به آن شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمان حضور درویش امیری ترکیب ۵+۲ در استان حاکم بوده است، یادآور شد: نمایندگان استان در مجلس، همراه با نماینده ولی فقیه در استان برای حل مشکلات اقتصادی در کنار استاندار جدید هستند. ترکیب پنج نماینده استان در مجلس در کنار استاندار و نماینده ولی فقیه برای پیشبرد امور حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در صورت استفاده از نیروی غیربومی نیز تاکید بر استقرار در استان از ابتدای فعالیت می باشد، یادآور شد: استاندار جدید به همراه خانواده خود در زنجان مستقر می شوند که این رویه باید در کل استان ساری و جاری شده و فرمانداران نیز در شهرستان‌ها مقیم باشند.

احمدی با بیان اینکه از استاندار جدید انتظار می‌رود فراجناحی عمل کند، ادامه داد: انتظار می رود مدیریت عالی استان با نگاه فراجناحی از همه نیروهای نظام و انقلاب و افراد متعادل از سایر جناح‌ها نیز استفاده نماید.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه با توجه به خط ومشی وزارت کشور، امیدواریم گرفتار بلای سیاسی در استان نشویم، تصریح کرد: نمایندگان استان، مستقل از تفکرات سیاسی و با تمام توان، استاندار جدید و تمام مدیران استان را همراهی کرده و خط و مشی سیاسی شخصی آنان، هیچ تاثیری در کار نمایندگان مجلس در استان ندارد و مانند گذشته، به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از برنامه‌های دولت، حمایت می‌کنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اخذ مجوز تملک زمین های شهرک صنعتی زنجان ۴ از طریق لایحه قانونی تملک
خبر قبلی
تقویت اقتصاد زنجان نیازمند چابک سازی تیم اقتصادی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست