1. اخبار استان
  2. نیمی از ردیف‌های متفرقه بودجه ۹۷ کشور حذف شده است

کد خبر: 3008

نیمی از ردیف‌های متفرقه بودجه ۹۷ کشور حذف شده است

نیمی از ردیف‌های متفرقه بودجه ۹۷  کشور حذف شده است

دولت دوازدهم وارد بودجه‌ریزی عملیاتی شد

 

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به ویژگی های لایحه بودجه سال ۹۷، گفت: یکی از ویژگی های مهم در تدوین لایحه بودجه این بود که نیمی از ردیف‌های متفرقه بودجه ۹۷  کشور حذف شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ شهرام طهماسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه ردیف های متفرقه در لایحه بودجه با ابعاد و اهداف مختلف تدوین می شد، اظهار کرد:  از ۳۳۷ ردیف متفرقه تعریف شده لایحه بودجه ۱۹۹ ردیف یا حذف شدند و یا در ردیف های اصلی خود قرار گرفتند که در بهینه سازی تزریق منابع موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شفافیت در لایحه بودجه یکی از مهم ترین ویژگی های در نظر گرفته شده توسط دولت است، افزود: دولت دوازدهم بعد از تدوین لایحه بودجه نسبت به انتشار عمومی آن اقدام کرد و به صورت شفاف وضعیت بودجه ای کل کشور را برای مردم ارائه کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان به اهداف دولت ها برای عبور از بودجه ریز سنتی به عملیاتی اشاره کرد و یادآور شد: دولت دوازدهم وارد بودجه ریزی عملیاتی شد و در این راستا دستگاه های اجرایی باید مطابق با این ساختار بودجه‌ریزی، برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشکل مهم در توسعه استان ها و کشور را در میزان منابع نیست، اظهار کرد: در برخی از مقاطع زمانی منابع بسیار خوبی در کشور وجود داشته که موجب توسعه نشده و اعتقاد داریم ضعف ساختار مدیریتی عمده دلیل عدم توسعه بوده و دغدغه اصلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این موضوع است.

طهماسبی وضعیت اعتبارات استان زنجان در لایحه بودجه سال آتی را یادآور شد و تاکید کرد: سهم جمعیتی و مساحت استان ۱.۳ درصد کشور بوده و منابع تعریفی برای استان ۱.۶ درصد کشور را شامل می‌شود که نشان از شرایط مناسب استان در بخش بودجه است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خدمت اخلال‌گران بازار خودرو کشور، خواهیم رسید
خبر قبلی
انجام ۹ پروژه عمرانی با اعتبارات استانی در بازار تاریخی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست