هدف جشنواره روستای استان زنجان ارائه توانمندی روستائیان است

هدف جشنواره روستای استان زنجان ارائه توانمندی روستائیان است

 

 

 

مدیر اجرایی دومین جشنواره روستای استان زنجان با بیان اینکه جشنواره روستا در استان زنجان با اهداف اجتماعی و فرهنگی برنامه ریزی شده است، گفت:دهدف جشنواره روستای استان زنجان ارائه توانمندی روستائیان است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ صالح رشوند در نشست رسانه ای جشنواره روستا، با بیان اینکه تلاش شده در این جشنواره فرهنگ، آداب و رسوم روستائیان ارائه شود، اظهار کرد: معرفی فرهنگ جوامع روستایی استان زنجان به عموم مردم در این جشنواره هدف گذاری شده و طی برگزاری جشنواره این مهم به خوبی محقق شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره می تواند رویکرد اقتصادی نیز داشته باشد، افزود: جشنواره روستا در سال های ابتدایی برگزاری خود قرار دارد و باید تلاش شود در سال های آتی این جشنواره توسعه لازم را داشته باشد و اهداف مهم و کلانی در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را محقق کند.

مدیر اجرایی دومین جشنواره روستای استان زنجان به محل برگزاری جشنواره روستا اشاره کرد و گفت: گاوازنگ منطقه ویژه گردشگری زنجان محسوب می شود و تلاش شده این منطقه به عنوان سایت جشنواه ها معرفی شود و این مهم به دلیل ویژگی های طبیعی و جغرافیای ویژه این منطقه است.

وی فعالیت نمایشگاه های بین المللی در منطقه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این نماشگاه در کنار منطقه گاوازنگ ترکیب مناسبی برای تبدیل شدن این منطقه برای برگزاری جشنواره های مختلف فراهم کرده است. با توجه به این مهم باید زمینه لازم برای توسعه زیرساخت های منطقه فراهم شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اثر تحریم‌ها بر اقتصاد کشورهای روسیه، ترکیه و ایران
خبر قبلی
سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی پنل های خورشیدی در خدابنده
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست