1. اخبار شهرستان
  2. هر موضوعی در شهرداری زنجان قابل تحقیق و تفحص است

کد خبر: 12140

هر موضوعی در شهرداری زنجان قابل تحقیق و تفحص است

نائب رئیس شوورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تحقیق و تفحص برای مچ گیری نیست، گفت: هر موضوعی در مدیریت شهری قابل تحقیق و تفحص است.

سجاد خدایی در گفت‌و‌گو با همدلی‌‌زنجان” با اشاره به اینکه بررسی عملکردها و اصلاح امور در تحقیق و تفحص‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در کنار برطرف کردن دغدغه‌های مدیریتی موضوع تحقیق و تفحص مطرح می‌شود و هر بخشی از شهرداری قابلیت تحقیق و تفحص را دارد.

وی از پیشنهاد خود برای تحقیق و تفحص از حوزه عمرانی مناطق مختلف شهرداری زنجان خبر داد و افزود: در این خصوص تلاش خواهد شد تا دلایل عدم اجرای برخی پروژه‌ها در مناطق کم برخورد بررسی شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به این سوال که مبنای انتخاب شورا برای تحقیق و تفحص چه بوده است، یادآور شد: با توجه به حجم بالای بودجه ای و تکمیل آن رویکرد تحقیق و تفحص در پیش گرفته شده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر بنا بر پرشدن اعتبارات باشد، روابط عمومی مرکز نیز مصداق این موضوع است، خاطرنشان کرد: هر موضوعی در مدیریت شهری قابل تحقیق و تفحص است. موضوع واگذاری آگهی ها نیز در کمیسیون بررسی شده اما منجر به تحقیق  تفحص نشده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قهرمانی زنجانی‌ها در رقابت‌های باشگاهی فوتبال روی میز
خبر قبلی
۱ برنامه؛ ۲ حضور…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست