هزینه ۱۸ میلیارد تومانی برای بازگشایی محور زینبیه زنجان

شهردار زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بازگشایی محور زینبیه زنجان، گفت: بازگشایی خیابان زینبیه غربی پس از ۲ الی ۳ دهه با وجود مشکلات ترافیکی و بد منظری که ایجاد کرده بود با تلاشهای شبانه روزی مجموعه شهرداری و همکاری مردم با هزینه کرد بالغ بر۱۸ میلیارد تومان در دو محور بازگشایی شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  مسیح اله معصومی در آیین بازگشایی از خیابان زینبیه غربی و شرقی زنجان با بیان اینکه برای بازگشایی در دو محور تملک ۸۴ پلاک انجام شده است، اظهار کرد: پرداخت به موقع عوارض دلیل اتمام به موقع پروژهای عمرانی و انجام کارها به نحو شایسته است .

وی افزود : بسیار خرسندیم از اینکه مردم این اعتماد را به مجموعه شهرداری داشته و با پرداخت به موقع عوارض خود یاری رسان ما در حوزه فرهنگی، ترافیک، خدمات شهری، شهر سازی، سیما و منظر شهری و عمرانی بوده اند.

شهردار زنجان به کارهای انجام شده در مدت زمان حضور خود در شهر زنجان اشاره کرد و ادامه داد : افتتاح پل سید الشهدا، پل امام حسن مجتبی (ع)، پیاده راه سبزه میدان و زینبیه شرقی و غربی کارهایی بود که سعی کردیم طبق زمان اعلام شده به پایان برسانیم و در آینده نزدیک پروژه سبزه میدان، پارک بانوان غرب و خیابان شرقی و غربی وسط پادگان به بهره برداری می رسد

معصومی با بیان که مشکلات اقتصادی سد راه پروژه های عمرانی نخواهد بود گفت: با وجود همه مشکلات، برنامه ریزی هایی در جهت صرفه جویی انجام شده تا کار های عمرانی و خدمات شهری هرگز متوقف نشود و تا به امروز در این راه موفق عمل کرده ایم .

وی موفقیت های حاصله را در سایه مشارکت و همدلی بین مردم، مسولین، اعضای شورای شهر و شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این مشارکتها همچنان ادامه یابد تا شاهد رونق و پیشرفت بیش از پیش شهر باشیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آتش‌سوزی در پارک بانوان مهار شد
خبر قبلی
افتتاح ۳۶ طرح خود اشتغالی در هفته بهزیستی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست