هفته جهانی کارآفرینی؛ فرصتی برای شناسایی کنش‌گران عرصه کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: هفته جهانی کارآفرینی، بهترین فرصت برای شناسایی و معرفی توان علمی و فنی کنش‌گران عرصه کارآفرینی در استان است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ محمدرضا یوسفی  اظهار کرد: از همه فعالان عرصه کارآفرینی استان درخواست داریم در هفته جهانی کارآفرینی، ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود را به جامعه، به‌ویژه برای جوانان استان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها راه تحقق توسعه پایدار و متوازن، توجه به امر کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان است، تصریح کرد: طی سال ۹۶ و ۹۷ مجموع تعداد مراکز مشاوره کارآفرینی استان به ۱۱ مرکز رسیده که این مراکز می‌توانند نقش اصلی در راهبری ایده‌های کارآفرینانه جوانان را داشته باشند.

این مسئول همچنین به فعالیت چشم‌گیر کانون کارآفرینی استان اشاره کرد و گفت: کانون کارآفرینی استان نقش هماهنگی و توسعه‌ای در امر هم‌افزایی کارآفرینان موفق استان را عهده‌دار است.

یوسفی از اجرای بیش از ۵۰ برنامه در هفته جهانی کارآفرینی خبر داد و با یادآوری اینکه این برنامه‌ها شامل رویدادها، رونمایی از کتاب و نرم‌افزار، انجام مشاوره‌های رایگان، تورهای کارآفرینی و …. خواهد بود، ادامه داد: این برنامه‌ها از طریق مراکز مشاوره کارآفرینی و کانون کارآفرینی استان اجرا می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه همه برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی توسط بخش غیردولتی انجام می‌شود، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، همه برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی که بیش از ۵۰ عنوان است، توسط مراکز مشاوره کارآفرینی و کانون کارآفرینی استان اجرا خواهد شد.

وی همچنین از ارائه مشاوره‌های رایگان در طول هفته جهانی کارآفرینی از سوی مراکز خبر داد و گفت: مشخصات این مراکز از طریق سایت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی قابل مشاهده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره کارآفرینی استان با مجوز اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان تأسیس و در زمینه ارائه مشاوره‌های کسب و کار، تهیه طرح‌های توجیهی و راهبری ایده‌های کارآفرینان فعالیت می‌کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی رسول اکرم(ص) شهرستان خدابنده کلنگ زنی شد
خبر قبلی
کریم شعبانی از سِمت خود کناره‌گیری کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست