1. اجتماعی
  2. همدلی‌زنجان وارد چهارمین سال حیات خود شد

کد خبر: 14662

همدلی‌زنجان وارد چهارمین سال حیات خود شد

*احمد اسدی-مدیرمسئول

 

آغاز روزهای نخست سال ۹۹ مصادف با آغاز روزهای نخست حیات همدلی‌زنجان است. همدلی‌زنجان هر سال با نو شدن سال و آمدن فصل شکفتن های تازه، حیاتش همچون بهار وارد روزهای شکوفایی و تازگی می شود.

همدلی‌زنجان با آغاز چهارمین سال حیات خود، چالش های بسیاری را طی سه سال گذشته سپری کرد و آغاز چهارمین سال حیات آن نیز قطعا با مشکلات و چالش های زیادی همراه خواهد بود.

این رسانه فعالیت خود را با حداقل ها آغاز کرد، حداقل هایی که شاید بسیاری از مخاطبان و فعالان حوزه رسانه و فرهنگی استان از آن مطلع نباشند. یقینا طی این مدت دوستانی برای همدلی‌زنجان ایجاد شدند و بدخواهانی نیز وجود داشتند.

اقدامات مستقل همدلی زنجان طی این چند سال به مذاق بسیاری از مسئولان خوش نیامده و از طرفی مورد استقبال بسیاری از آحاد مردم قرار گرفته است.

هیچ رسانه ای بدون اشتباه نیست، همدلی زنجان نیز یقینا اشتباهات و خطاهایی داشته است. اگر خطای همدلی زنجان مورد تضییع حقوق فرد و اشخاصی شده، طلب حلالیت داریم. البته به غیر مسئولانی که اقدام حقوقی علیه همدلی زنجان کردند و البته راه بجایی نیز نبردند.

یقینا سال چهارم فعالیت این رسانه نیز روزهای سخت برای مسئولان کم کار، ناکارآمد، فاسد و…خواهد بود. تا برهه زمانی که بتوانیم این رسانه را بدون وابستگی به جریان سیاسی، گروهی و نهادی پیش ببریم، تلاش برای همدلی تمامی دلسوزان واقعی نظام برای همگرایی و توسعه ادامه خواهد داشت و از هیچ خطای عمدی و فسادی عبور نخواهیم کرد.

آنچه طی این مدت فعالیت آموختیم، توشه راه خواهیم کرد و تلاش حداکثری برای اطلاع رسانی صادقانه، هدفمند و تحلیل و بررسی شاخص های توسعه ای استان زنجان را در دستور کار خواهیم داد.

سال جاری سال پیچیده، دشوار و با شرایط خاصی است، ظهور یک چالش در حوزه سلامت عمومی به نام “کرونا” جهان را در نوردیده و بعد از خطرات جدی برای سلامت عمومی، حال اقتصاد و ابعاد اجتماعی و جامعه شناسی دنیا را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

در روزهای نخست سال جاری معیشت برخی از اقشار جامعه به شدت دچار مشکل شده و یقینا در سال جاری سال کوچک شدن حجم اقتصادی و بروز مشکلات اقتصادی نیز خواهد بود که بهبود آن نیازمند زمان زیادی است.

امیدواریم در سال جاری با عبور از چالش های جدی اقتصادی، جامعه و سلامت و فرهنگی، شاهد دستاورد قابل قبولی برای مردم استان زنجان باشیم.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
غربَتِ استدلال
خبر قبلی
اوقات شرعی زنجان/۹ فروردین ۹۹
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست