همدلی علیه کرونا / اجاره‌ بهای اماکن ورزشی دولتی در زنجان اخذ نمی‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی، اجاره‌بهای اماکنی که در اختیار این اداره‌کل است، اخذ نمی‌شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  علی خلیلی ظهر با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده است تا بخشی از فعالیت‌ها در راستای سلامتی مردم، تعطیل شود، اظهار کرد: اماکن ورزشی، یکی از این بخش‌ها بوده و از هفته گذشته شاهد تعطیلی همه فعالیت‌های ورزشی در استان هستیم که همین مسئله می‌تواند مشکلات دیگری را به وجود بیاورد.

وی با اشاره به اینکه سلامتی مردم در اولویت همه برنامه‌ها قرار داشته و تعطیلی اماکن ورزشی نیز در همین راستا اتخاذ شده است، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که بیش از هر زمان دیگری به همدلی و انسجام برای مقابله با این بیماری نیاز داریم و با توجه به اینکه تعطیلی اماکن ورزشی می‌تواند مشکلاتی را برای فعالان این بخش به وجود آورد، لذا تصمیم بر این شد تا اجاره‌بهای اماکن تحت پوشش این اداره‌کل از کسانی که این مکان‌ها را اداره می‌کنند، اخذ نشود.

این مسئول با بیان اینکه در شرایط فعلی همه ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا بتوانیم مشکلاتی را به خاطر شیوع بیماری کرونا در کشور به وجود آمده است را مرتفع کنیم، ادامه داد: بی‌تردید هدف از ورزش، ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه است، به همین خاطر در شرایط کنونی تعطیلی اماکن ورزشی می‌تواند بهترین تصمیم برای تداوم سلامتی در جامعه و مقابله با شیوع این بیماری باشد.

خلیلی با اشاره به اینکه عرصه ورزش تلاش می‌کند در راستای ایجاد همدلی در جامعه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، پیش‌قدم باشد، اظهار کرد: درخواست ما از کسانی که اماکن خود را در اختیار باشگاه‌داران قرار داده‌اند، این است که با توجه به تعطیلی این اماکن و با توجه به اینکه تنها منبع درآمدی این افراد از همین راه است، به همین خاطر در صورت امکان اجاره‌بهای خود را در مدتی که این اماکن تعطیل است، از مستاجرهای خود نگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه انتظار داریم سایر اصناف و کسبه نیز در این راستا پیش‌قدم باشند، خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا در کشور باعث شده است تا برخی از فعالیت‌های اقتصادی با مشکل مواجه شود، به همین خاطر از صاحبان اصناف و مالکانی که اماکن خود را اجاره داده‌اند، انتظار داریم هوای مستاجرهای خود را در این ایام داشته باشند

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کمال عشق مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد
خبر قبلی
مثبت بودن اولین مورد آزمایشگاهی بیماری کرونا در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست