همکاری سازمان فرهنگی شهرداری زنجان در تجهیز نقاهتگاه های سطح شهر

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: همکاری و مشارکت جهت آموزش و اطلاع رسانی چگونگی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مجید فلسفی ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در راستای زنده نگهداشن یاد و خاطر سردار دل‌ها، سین هشتم منقوش به تصویر سردار سلیمانی در تبلیغات شهری نوروز امسال قرار گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت هرچه بیشتر ایفای نقش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و انجام اقدامات فرهنگی در شرایط کنونی، افزود: اپلکیشن «صدای شهر» در راستای انجام به تکالیف سازمانی و با هدف انجام آموزشهای شهروندی و پر کردن صحیح اوقات فراغت کودکان ونوجوانان و نیز در حوزه ورزش و سلامت آماده بهره برداری شده است. این اپلکیشن با محتوی اخبار، موسیقی، کتاب صوتی، ورزش و سلامت و…. تهیه و در سایت این سازمان جهت دانلود شهروندان زنجانی بارگذاری شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، یادآور شد: مشارکت با دستگاه های دولتی متولی امر، پویش های مردمی و گروه های جهادی جهت انجام فعالیت های گسترده در شرایط کنونی در دستور کار قراردارد.

وی ادامه داد: این سازمان در تلاش است در حوزه های مختلف از جمله در آموزش و اطلاع سانی و نظافت و پاکسازی و تعطیلی اماکن، پارک‌ها و… اقدامات مقتضی را انجام دهد. همچنین سازمان تجهیز و آماده سازی نقاهتگاه‌ها و برگزاری برنامه های فرهنگی جهت تشویق شهروندان به خانه ماندن مانند مسابقات کتاب خوانی و آموزش سرگرمی های خانگی را انجام داده است.

فلسفی به دیگر اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: مشارکت در ایجاد ایستگاه های سلامت و توزیع بسته های بهداشتی در مناطق مختلف سطح شهر و مشارکت در ایجاد ایستگاه نظافت و پاکسازی خودروهای حمل و نقل عمومی از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مخازن سدهای خاکی احداث شده در زنجان آبگیری می شود
خبر قبلی
اوقات شرعی امروز زنجان / ۱۲ فروردین ۹۹
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست