1. اخبار ویژه
  2. هیچ فضای آموزشی نباید از امکانات بهداشتی بی بهره باشد

کد خبر: 165

هیچ فضای آموزشی نباید از امکانات بهداشتی بی بهره باشد

ضرب العجل معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان به تجهیز مدارس تا اول مهر ۹۶؛

هیچ فضای آموزشی نباید از امکانات بهداشتی بی بهره باشد

 

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تعیین ضرب العجلی در توسعه و تجهیز مدارس، بر ضرورت رفع کاستی های موجود در فضای های آموزشی به ویژه در مناطق روستایی تاکید کرد و گفت: تا ابتدای سال تحصیلی آینده، نباید هیچ‌ یک از فضاهای آموزشی استان از امکانات بهداشتی بی بهره باشد.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ سید بیوک موسوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، بر اهمیت انعکاس اخبار مثبت و عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: نحوه انعکاس برخی از موضوعات در سطح جامعه، علمی، فنی و مطلوب نیست؛ درحالی که با اطلاع رسانی صحیح از عملکرد دولت و نظام جمهوری اسلامی می توان نشاط اجتماعی در میان مردم ایجاد کرد.

وی به رتبه های متعدد کسب شده در حوزه آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: اگرچه نواقص و کاستی هایی در ارائه خدمات آموزشی در جامعه وجود دارد، اما نباید اقدامات انجام شده و دستاوردهای به دست آمده در این زمینه را نادیده گرفت.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان بر ضرورت ارائه آمارهای علمی، واقع بینانه و دقیق تاکید کرد و ادامه داد: با بیان آمارهای مقایسه ای در هر یک از اقدامات می توان میزان پیشرفت در حوزه های مختلف آموزشی استان را مشاهده کرد و به رفع کاستی ها و مشکلات پرداخت.

 موسوی عدم اطلاع رسانی مناسب از نحوه عملکرد و حتی مشکلات حوزه تعلیم و تربیت را از جمله نواقص این بخش برشمرد و گفت: در صورتی که برخی از مسائل به موقع اطلاع رسانی نشود، به مرور زمان ممکن است به معضلات اجتماعی تبدیل گردد که این امر، باید در اسرع وقت و به‌ هنگام مورد رسیدگی قرار گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رونق تولید و اشتغال؛ نقشه راه سال ۹۶
خبر قبلی
زنجان عضو دائم سازمان جهانی iccn شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست