واگذاری بیش از ۱۶ هزار انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای استان زنجان

اصلاح و بازسازی بیش از ۳۲ کیلومتر شبکه توزیع آب و همچنین بیش از ۱۳ کیلومتر احداث و توسعه شبکه توزیع آب از جمله اقدامات این شرکت در سال گذشته بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته این شرکت به بیش از ۱۶ هزار  واحد مسکونی و غیر مسکونی در ۲۱ شهر استان زنجان انشعاب آب و فاضلاب واگذار کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: بیش از ۸ هزار انشعاب جدید آب و بیش از ۷ هزار انشعاب فاضلاب نصب شده جدید مجموع عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال ۹۷ بوده است.

وی افزود: میزان واگذاری انشعابات آب واگذار شده در سال ۹۷ نسبت به سال پیش از آن ۹ درصد افزایش داشته و واگذاری انشعابات فاضلاب نیز ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در سال گذشته معاونت درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۶ هزار کنتور خراب مشترکین در شهرهای استان زنجان را تعویض و یا استاندارد سازی کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان اضافه کرد: اصلاح و بازسازی بیش از ۳۲ کیلومتر شبکه توزیع آب و همچنین بیش از ۱۳ کیلومتر احداث و توسعه شبکه توزیع آب از جمله اقدامات این شرکت در سال گذشته بود.

وی میزان احداث و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در سال ۹۷ را بیش از ۳۳ کیلومتر اعلام کرده و افزود: توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب نسبت به سال ۹۶ بیش از ۹۸ درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: توسعه خدمات بخش فاضلاب در شهرهای استان زنجان و جبران کمبود های گذشته در صدر اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.

جزء قاسمی حجم آب فروش رفته خانگی در سال گذشته را بیش از ۴۲ میلیون متر مکعب اعلام کرده و گفت: حجم آب فروش رفته غیر خانگی در سال ۹۷ نیز بیش از ۸ میلیون متر مکعب را شامل می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال گذشته علی رغم تمامی کمبود ها استان زنجان جزو معدود استانهایی بود که هیچگونه قطعی آب در آن رخ نداد و امسال نیز شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بکارگیری تمام توان سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و بی وقفه به مشترکین ارائه نماید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 فساد پولی؛ رکود تورمی چه بر سر جامعه می‌آورد؟
خبر قبلی
جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست