وحدت، همدلی و نگاه فرابخشی مدیران و مسئولان نیاز مبرم امروز کشور است

فرماندار شهرستان سلطانیه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با اشاره به وضعیت کنونی کشور از جهات مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، تاکید ساخت: مدیران و مسئولان شهرستانی بایستی با حفظ وحدت و همدلی و نگاه فرابخشی به تمامی مباحث، بویژه حوزه آموزش و پرورش مانع از عملی شدن نقشه های شوم دشمنان شوند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حسین رحمانی هزاررود فرماندار شهرستان سلطانیه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با اشاره به وضعیت کنونی کشور از جهات مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، تاکید ساخت: مدیران و مسئولان شهرستانی بایستی با حفظ وحدت و همدلی و نگاه فرابخشی به تمامی مباحث، بویژه حوزه آموزش و پرورش مانع از عملی شدن نقشه های شوم دشمنان شوند.
رحمانی خطاب به دستگاههای متولی امر تاکید ساخت تا از هرگونه قطعی انشعاب مدارس خودداری نموده و پیگیری تمامی امور مربوط به تحقق حق انشعابات و هزینه حامل های انرژی را با هماهنگی فرمانداری انجام دهند.
فرماندار سلطانیه به مفاد مربوط به قانون شورای آموزش و پرورش مبنی بر تخصیص درصدی از درآمدهای حاصل از ساخت و سازهای حومه شهری و سایر درآمدها به امر آموزش و پرورش اشاره نموده و خواستار توجه ویژه ای از سوی مسئولان مربوطه امر نسبت به این قوانین شد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه ضمن بیان این مطلب که آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه در وضعیت مطلوبی قرار دارد، افزود: دانش آموزان امروزی سرمایه های جبران ناپذیر آتیه مملکت هستند بنابراین بایستی همت مضاعفی برای تعلیم و تربیت قابل توجه این آتیه سازان صرف نمود.
وی یکی از سیاستهای مدیریتی خود ا تکمیل ساختار ادارات شهرستان عنوان ساخته و گفت: پیرو آخرین پیگییریهای انجام یافته، دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه به عنوان آخرین اداره طی روزهای اخیر در شهرستان استقرار یافته است.
رحمانی فرماندار سلطانیه با اشاره به اینکه بهترین نوع مدیریت مبتنی بر بهره گیری بهینه از تمامی امکانات موجود و کسب بیشترین بازده از فرآیند مدیریتی است، تاکید است: مدیران بایستی برنامه ریزی شایسته ای در راستای بهره گیری از تمامی امکانات داشته باشند.
فرماندار سلطانیه گفت: آموزش و پرورش می تواند یکی از منابع درآمدی خود را با تبدیل به احسن فضاها و امکانات مازاد ایجاد نموده و بدین ترتیب از بسیاری از موانع امر تعلیم و تربیت جلوگیری کرد.
رحمانی با اشاره به اینکه تصمیمات این شورا می تواند تاثیر بسزایی در مسیر آموزش و پرورش دانش آموزان داشته باشد، تاکید نمود: مدیران عضو در شورای آموزش و پرورش بایستی با آمادگی کامل در جلسات حضور یابند.
نماینده عالی دولت در شهرستان سلطانیه رعایت تمامی موارد قانونی مربوط به واگذاری اماکن دولتی به بخش خصوصی جهت کسب درآمدهای پایدار را از جمله تاکیدات عنوان ساخت.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۲۶ هزار و ۸۴۰ خانواده از خدمات بهزیستی استان زنجان استفاده می‌کنند
خبر قبلی
تنها ۱۰ درصد اراضی کشاورزی زنجان خاک درجه۱ است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست