1. اخبار استان
  2. ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر: 11592

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان یکی از پروژه های نیمه تمام شهر زنجان بوده که با روند بسیار کندی به مراحل نهایی بهره برداری خود رسیده است.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ این ورزشگاه در دولت های نهم و دهم که در کشور ساخت ورزشگاه های ۱۵ هزار نفری آغاز شده بود، در استان زنجان نیز کلید خورد اما باگذشت سال های زیادی هنوز به مرحله بهره برداری کامل نرسیده و این موضوع همواره با انتقادات زیادی همراه بوده است.

آنطور که خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان گزارش شده، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از بهره برداری فاز نخست این ورزشگاه طی سال جاری خبر داده است. هرچند از این قول ها طی سال های گذشته مسئولان ورزش و جوانان بسیار داده اند، اما باز باید منتظر بود تا خروجی نهایی را مشاهده کرد.

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود گفته است که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در صورت تامین اعتبار، دهه مبارک فجر امسال، افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. این ورزشگاه که اولویت دارترین پروژه ورزشی استان محسوب می شود از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان از سال ۸۴ آغاز شده اما تاکنون به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی به مرحله بهره برداری نرسیده است.

معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این خصوص، گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در دست احداث این استان با فضای روباز ۲۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع و فضای سرپوشیده پنج هزار و ۲۴ مترمربع، برای رسیدن به مرحله افتتاح و بهره‌برداری نیازمند تامین اعتبار کافی و به موقع است.

وی با بیان اینکه تاکنون قریب ۳۰۰ میلیارد ریال برای این طرح عمرانی ورزشی هزینه شده و بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا عملیات اجرایی ورزشگاه به پایان برسد، افزود: فاز نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان امسال به بهره برداری می رسد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دستگیری شکارچیان متخلف در زنجان
خبر قبلی
 هشدار به سهامدارانی که وارد خرید و فروش سهام شده‌اند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست