1. اخبار استان
  2. ورزش همگانی با انگیزه پراید ۴۰ میلیونی!

کد خبر: 6724

ورزش همگانی با انگیزه پراید ۴۰ میلیونی!

پیاده روی همگانی در شهر زنجان طی چهارم آبان ماه برگزار شد که اداره کل ورزش و جوانان آن را مدیریت کرد. قبل از برگزاری این همایش پیاده روی زمینه لازم برای حضور حداکثری شهروندان زنجانی نیز فراهم آمد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ در همین راستا جلسه شورای ورزش استان با محوریت برگزاری این همایش و با ریاست استاندار زنجان نیز برگزار شد. این جلسه با یک هدف مهم دنبال شد و آن اینکه دستگاه های دیگر برای باشکوه برگزار شدن آن همکاری کنند.

ظاهرا همکاری که ابتر باقی مانده است! در این جلسه استاندار زنجان یکی از بخش های تولیدی حوزه سرب و روی استان زنجان را خطاب قرار داد تا خواسته مدیرکل ورزش و جوانان برای تامین دو خودروی پراید جهت جوایز این همایش تامین شود.

قبل از برگزاری همایش پیاده روی نیز دو خودرو پراید سفید جلوی درب ورزشگاه انقلاب خودنمایی می کردند که گویای این دستور استاندار بلافاصله اجابت شده و قرار این برای تشویق مردم جهت پیاده روی این دو خودرو به برندگان شرکت کننده در همایش اهدا شود.

اما آنچه که مشخص شد این بود که جوایزی که قرار شد پراید باشد محقق نشد و آن پرایدها برای قهرمانان دیگری بودند. ظاهرا تنها شهرداری زنجان مطابق با تعهدات خود عمل کرده است و بقیه ارگان ها همکاری مناسبی را نداشتند. پرایدهایی که پر کشیدند اما دوچرخه هایی که در کورس باقی ماندند.

 

” جوایز برندگان به زودی اهدا می‌شود “

در همین خصوص حمید حسنی، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، ضمن اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی همگانی در استان زنجان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، اظهار کرد: این همایش با حضور پرشور مردم استان زنجان برگزار شد.
وی در توضیح روند اهدای جوایز این همایش بیان کرد: در این همایش تکلیف دو جایزه ویژه یعنی کمک هزینه خرید پراید مشخص شد و طبق قرعه‌کشی زهرا بهرامیان و کامران ولی‌زاده برنده جایزه ۱۰ میلیون تومانی شدند.
حسنی با اشاره به اینکه با مساعدت صورت گرفته از سوی دستگاه‌های ذیربط ۱۰ جایزه ۲ میلیون تومانی نیز برای این همایش اختصاص یافت که قرعه‌کشی آن انجام شده است، افزود: همچنین به قید قرعه ۲۰ دوچرخه نیز به شرکت‌کنندگان در همایش اهدا خواهد شد.
حسنی همچنین از اهدای ۱۵ کارت استخر به شرکت‌کنندگان در این همایش خبر داد و بیان کرد: فرآیند قرعه‌کشی همه جوایز انجام شده و روند اطلاع‌رسانی به برندگان در حال انجام است که امیدواریم تا آخر این هفته جوایز تحویل برندگان شود./فارس

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مسئولین باید در صف اول جنگ اقتصادی باشند
خبر قبلی
نقض حقوق مشتریان توسط خودرو سازان در برخی قراردادهای پیش فروش خودرو
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست