1. اخبار استان
  2. ورزش همگانی در بین خانواده‌های زنجانی گسترش یابد

کد خبر: 6038

ورزش همگانی در بین خانواده‌های زنجانی گسترش یابد

ورزش همگانی در بین خانواده‌های زنجانی گسترش یابد

 

 

 

 

رئیس هیات ورزش های همگانی استان زنجان با تاکید بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در سطح جامعه، گفت: ورزش همگانی در بین خانواده‌های زنجانی گسترش یابد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، محمدکریم رحیمی زاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های هیات ورزش های همگانی استان زنجان در بخش های مختلف، اظهار کرد: ترغیب مردم به ورزش در بین خانواده‌ها از برنامه‌های مهم ما است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش های پیاده‌روی در استان زنجان، گفت: این همایش ها همه ساله در مناسبت های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، افزود: این همایش با حضور فرماندهی انتظامی استان مدیر کل ورزش وجوانان استان وسایر مسئولین استانی مورخ ۱۳ مهر ماه در زنجان و همزمان در پنج شهرستان برگزار شد.

رحیمی زاده همچنین از ادامه برنامه ورزش صبحگاهی در ادامه سال خبر داد و گفت: با سردشدن هوا این برنامه به داخل سالن های ورزشی منتقل می‌شود.

❇️رییس هیات ورزش های همگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی در هر شرایطی از اصلی ترین برنامه‌ها است، خاطرنشان کرد: ورزش باید به عنوان یک اصل مهم در سبد خانوارها قرار گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بهزیستی طرح یک وعده غذای گرم کودکان روستایی را اجرا می‌کند
خبر قبلی
نرخ واقعی ارز حدود ۷ هزار تومان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست