1. اخبار استان
  2. ورود سرمایه‌گذار جدید به شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند

کد خبر: 3816

ورود سرمایه‌گذار جدید به شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند

ورود سرمایه‌گذار جدید به شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند  

۱۰ واحد تعطیل استان احیا شدند

 

 

 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به وضعیت واحد تولیدی شرکت ریخته گری پیوسته سهند اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی که با مشکلات جدی مواجه شده بود، هم اکنون با ورود سرمایه گذار جدید وارد مراحل عبور از مشکلات شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ ناصر فغفوری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه شرکت ریخته گری پیوسته سهند با سرمایه گذاری چینی در استان مستقر شده بود، اظهار کرد: سرمایه گذار قبلی به دلیل مختلف برای بهره برداری از واحد و ایجاد گردش مالی مورد نیاز به مشکل برخورد کرد و شرکت عملا با بدهی زیاد تعطیل شد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای ورود سرمایه گذار جدید اندیشیده شد و هم اکنون شاهد کاهش مشکلات این واحد تولیدی هستیم، افزود: طی دو ماه گذشته واحد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بدهی دستگاه های محتلف اعم از شرکت های خدمات رسان، بیمه، مالیات و نظام بانکی پرداخت و بخشی در تقسیط شده و شرایط مالی شرکت در حال ساماندهی است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به وضعیت اشتغال فعلی شرکت اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۶۰ نیروی ایرانی و ۴۰ نیروی چینی در واحد تولیدی مشغول فعالیت بوده و این واحد تولیدی در مجموع بعد از تکمیل به ۷۰۰ نفر نیروی انسانی نیاز خواهد داشت.

وی به وضعیت احیای واحدهای تولیدی استان که تعطیل بودند اشاره و خاطرنشان کرد: طی ۱۰ ماهه سال جاری حتی یک واحد تولیدی در استان تعطیل نشده و موفق شدیم ۱۰ واحد تولیدی تعطیل را مجددا احیا کنیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
“دیو و هاجر” روی صحنه تئاتر خرم‌دره
خبر قبلی
اخاذی در پی فرم استخدام جعلی در فضای مجازی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست