1. اجتماعی
  2. شهرک روی، تحفه‌ی وزیر ورزش برای زنجانی‌ها!

کد خبر: 18090

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان؛

شهرک روی، تحفه‌ی وزیر ورزش برای زنجانی‌ها!

امروز مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان سفر کرد. وی که مدتی در استان زنجان، استاندار بود خاطرات خوب و بد زیادی را در این استان به یادگار گذاشته است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ در سفر امروز وی به استان چند طرح و پروژه عمرانی در حوزه ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید. یکی از آن ها خانه جوانان استان بود که البته قبلا اقتتاح شده بود! هیئت وزیران در جلسه ۱۶ مهرماه سال ۷۶ به پیشنهاد شماره ۱۴۰۱۶.۱.۱۱ مسعود سلطانی فر را به عنوان استاندار زنجان منصوب کرد.

امروز یکی از چالش برانگیزترین موضوعات زیست محیطی و اجتماعی در شهر زنجان استقرار شهرک تخصصی روی در نزدیکی شهر زنجان است. بارها و بارها در خصوص استقرار غیرکارشناسی این شهرک و دپوی پسماند روی در آن و اثرات مخرب این صنعت بر سلامت جامعه سخن گفته شده است. اما این نکته معمولا مغفول مانده که در زمان استانداری مسعود سلطانی‌فر بود که این شهرک در نزدیک زنجان جانمایی شد.

فعالان محیط زیستی مستقل در زنجان بارها به این موضوعات اشاره کرده اند. میلیون ها تن پسماند روی هم اکنون در این شهرک دپو شده و نحوه فعالیت واحدهای مستقر در آن همواره از موضوعات چالش برانگیز زنجان بوده که به شدت سیاسی نیز شده است.

شایعات و شائبه های زیادی نیز در خصوص ارتباط مستقیم و غیرمستقیم برخی مقامات دولتی و ذی نفوذ در صنعت سرب و روی زنجان نیز وجود دارد که نیازمند بررسی دقیق‌تری است. اگر این شائبه ها رنگ واقعیت به خود بگیرد، می توان به نقاط روشن تری در خصوص ابهامات این صنعت در استان رسید.

بعد از گذشت سال ها از زمان حضور سلطانی‌فر به عنوان استاندار در زنجان، وی در دولت حسن روحانی سفرهایی به زنجان داشته است. در سفر امروز نیز استاندار زنجان خواستار مساعدت برای تکمیل پروژه های عمرانی مهم ورزشی استان و به صورت مصداقی ورزشگاه ۱۵ هزارنفری زنجان شده است.

تا به امروز مسعود سلطانی فر، در خصوص اشتباه مدیریتی در زمان خود برای استقرار این شهرک و بروز مشکلات متعدد برای مردم زنحان سخنی نگفته است. برخی فعالان محیط زیست معتقدند وی باید بابت این موضوع از مردم زنجان عذرخواهی کند.

تاکنون نه تنها این مهم محقق نشده بلکه بالاترین مقام اجرایی استان برای گرفتن اعتبار از وی سخن می گوید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آذربایجان از آزادسازی برخی مناطق مهم در قره باغ خبر داد
خبر قبلی
فوتی‌های کرونایی زنجان همچنان بر مدار ۵…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست