1. اجتماعی
  2. وضعیت اغلب نمازخانه های ادارات استان زنجان مطلوب است

کد خبر: 3355

وضعیت اغلب نمازخانه های ادارات استان زنجان مطلوب است

وضعیت اغلب نمازخانه های ادارات استان زنجان مطلوب است

نداشتن انصاف از مصادیق بارز بی تقوایی در جامعه به شمار می‌آید

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مدیران باید نسبت به بهبود وضعیت فضاهای نمازخانه ادارات اهتمام جدی داشته باشند، گفت: خوشبختانه وضعیت فضاهای نمازخانه ای ادارات و دستگاه های اجرایی استان زنجان مطلوب بوده و نسبت به گذشته بهبود زیادی پیدا کرده است.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ آیت اله علی خاتمی در جلسه شورای اداری استان، ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، اظهار کرد: رهبر انقلاب، مدیران یک اداره را مسئول نماز آن اداره می داند و افرادی که در راس هستند باید نسبت به رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها و برپایی نماز جماعت اهتمام جدی داشته باشند.
وی بر ضرورت برپایی نماز جماعت در ادارات دولتی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه بیش از ۸۵ درصد ادارات دولتی در استان در اهمیت به نماز توجه جدی دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در انتخاب مسئولان نمازخانه ادارات دقت لازم را داشته باشند، یادآور شد: باید افراد دارای صلاحیت برای احراز این مسئولیت انتخاب شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رعایت تقوا در جامعه و توجه به حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: نداشتن انصاف، دروغ، سوء ظن، تهمت، حب و بغض بر اساس هوای نفس و کم‌کاری همگی از مصادیق بارز بی تقوایی در جامعه است که تمامی این موارد مانع نزول برکات آسمانی می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نفرات برگزیده جشنواره ملی شکوه شکیبایی در زنجان معرفی شدند
خبر قبلی
حفظ سرمایه‌ اجتماعی وظیفه تمامی مسئولان در کشور است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست