1. اخبار شهرستان
  2. وضعیت حفاری ها در سطح شهر زنجان پیگیری شود

کد خبر: 12281

وضعیت حفاری ها در سطح شهر زنجان پیگیری شود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با انتقاد از وضعیت فعلی حفاری های در سطح شهر زنجان، گفت: شرایط فعلی مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده و وضعیت حفاری‌ها توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش همدلی‌‌زنجان”؛ احمد نصیری امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه هرچند شهردار زنجان توضیحاتی در خصوص دلایل وضعیت آسفالت معابر شهری ارائه کردند، اظهار کرد: از این موضوع قانع نشدم و وضعیت حفاری هایی که توسط شرکت آب و فاضلاب شهری انجام شده باید تشریع شود.

وی این وضعیت را موجب بروز مشکلات عدیده برای شهروندان برشمرد و افزود: شهروندان ساکن در منطقه زیباشهر بیش از یک سال در گرد و خاک و گل و لای زندگی می کنند و این انصاف نیست.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باید خدمات در خور شان مردم ارائه شود، یادآور شد: هرچند حفاری های توسط دستگاه های خدمات رسان انجام می شود اما مردم شهرداری را مورد خطاب قرار می دهند و این موضوع باید پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از مدیران مربوطه درخواست تسریع در وضعیت حفاری ها انجام شود، خاطرنشان کرد: آسفالتی که ریخته شده باید نظارت شود. در برخی مناطق آسفالتی ریخته شده که طی دو ماه تخریب شده و در اولین بارش به ماسه تبدیل شده است. مناطق انصاریه، نیک سازان و… آسفالتی ریخته شده که دو ماه نشده تخریب شدند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دولت و ملت با یکدیگر قطع رابطه کرده‌اند…!
خبر قبلی
منتظر پاسخ هیئت تخصصی در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان هستیم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست