وضعیت فعلی نماهای ساختمانی در زنجان نیازمند ساماندهی است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وضعیت هویت معماری و شهرسازی شهر زنجان و کشور، گفت: متاسفانه طی ۴۰ سال اخیر هویت معماری و شهرسازی استان رو به افول بوده و وضعیت فعلی نماهای ساختمانی در زنجان نیازمند ساماندهی است.

حمیدرضا حمیدی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان” با بیان اینکه باید به وضعیت معماری و شهرسازی استان فکری کنیم، اظهار کرد: هر دوره ای از تاریخ کشور شاهد ویژگی های معماری در آن دوره بوده ایم، اما متاسفانه در دهه های اخیر هویت خاصی در معماری و شهرسازی کشور مشاهده نمی شود.

وی به وضعیت نامناسب نماهای ساختمانی اشاره کرد و افزود: وضعیت فعلی طراحی نماهای ساختمانی قابل قبول نبوده و باید با یک همکاری جمعی در مدیریت شهری زنجان و با استفاده از بدنه مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان وضعیت فعلی نماهای ساختمانی بهبود یابد.

رئیس کمیسیون معماری-شهرسازی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برای متخصصان حوزه معماری و شهرسازی استان زنجان دردآور است که برخی ساختمان ها در شهر با تخلفات زیادی ساخته می شوند، خاطرنشان کرد: وجود کمیسیون ماده ۱۰۰ و رای گرفتن ساختمان هایی که تخلفاتی مرتکب شده اند موجب بروز مشکلات عمیق در معماری و شهرسازی شهر زنجان شده است.

وی خواستار همکاری و هم افزایی کارشناسان، مدیران و مسئولان حوزه شهری برای بهبود وضعیت ساخت و ساز در استان زنجان شد و تاکید کرد: وابستگی شهرداری به درآمدهای ناشی از تخلفات یکی از آسیب های جدی در توسعه شهر بوده و باید برای کسب درآمدهای پایداری در شهرها تلاش بیشتری صورت گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چقدر از مشکلات اقتصاد ایران محصول ترس سیاستمداران از تغییر است؟
خبر قبلی
تبلیغات پل های هوایی شهر زنجان ساماندهی شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست