1. اخبار استان
  2. پارک بانوان غرب زنجان به بهره‌برداری رسید

کد خبر: 17272

پارک بانوان غرب زنجان به بهره‌برداری رسید

ظهر امروز همزمان با هفته دولت، آیین افتتاح و بهره برداری از پارک بانوان غرب زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان افتتاح شد.

در این مراسم عباس راشاد، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان حضور نداشت. رزاق محمدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت افتتاح پارک بانوان غرب زنجان را اقدام موثری برای توسعه فضاهای رفاهی در شهر زنجان برشمرد و گفت: با همدلی تمامی مسئولان می توان توسعه پارک ها در سطح شهر زنجان را بیش از پیش گسترش داد.

در این مراسم استاندار زنجان نیز گزارشی از وضعیت پروژه های هفته دولت ارائه کرد. در ادامه این مراسم حبیب ملائی یگانه، شهردار زنجان با اشاره به انجام عملیات اجرایی گسترده برای افتتاح و بهره برداری از این پارک، گفت: درحال حاضر پروژه مزبور با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال که ۴۰ میلیارد ریال ان از محل اعتبارات استانی می باشد و در زمینی به مساحت چهل و پنج هزار متر مربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه با احداث این پارک هر شهروند زنجانی صاحب ۱۰ سانتیمتر فضای سبز شده است، افزود: افزایش این سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند با بهره برداری پارک بانوان غرب(خانواده) از میانگین آماری رو به رشدی برخوردار است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر در توزیع امکانات و فضای سبز در نقاط مختلف شهر برخورد یکسانی دارد تاکید کرد:طراحی و اجرای حدود ۵۰۰۰ متر مربع مساحت معابر دسترسی، کاشت بیش از ۴۰ گونه درخت با قابلیت آبیاری کم و صرفه جویی به میزان یک سوم، دیوار کشی بتنی تامین روشنایی و … انجام شده و نیز مقرر است در آینده نسبت به احداث فرهنگسرا، ساختمان اداری و … اقدام گردد.

توسعه ۵۰ پارک را از برنامه‌های آینده شهرداری زنجان

حبیب یگانه توسعه ۵۰ پارک را از برنامه‌های آینده شهرداری زنجان برشمرد و افزود: تاکنون ۳۰ درصد اعتبارات سازمان پارک‌ها که در بودجه امسال پیش‌بینی شده بود، تحقق پیدا کرده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این ۵۰ پارک را در شهرک‌های اقماری و سطح شهر احداث کنیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه سپاه استان همکاری خوبی با شهرداری زنجان در احداث دیوار این پارک داشته است گفت: این دیوار در کمتر از دو ماه احداث شد.

وی از پروژه سبزه میدان به عنوان بزرگترین پروژه شهری زنجان یاد کرد و گفت: این پروژه در مرکز شهر واقع شده است و همکاری مسئولان استانی در تأمین اعتبارات مورد نیاز این پروژه که احداث آن از ۳۰ سال قبل آغاز شده است، رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاهش ۳۳ درصدی معاملات بورس در زنجان
خبر قبلی
چشم ‌انداز افت تجارت جهانی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست