1. اجتماعی
  2. پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران زنجان

کد خبر: 20004

پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران زنجان

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: داوطلبان پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای نام نویسی و آگاهی از شرایط و مقررات مربوطه از طریق سایت paziresh.whc.ir و یا با مراجعه به مدارس علمیه ثبت نام کنند.
به گزارش همدلی‌زنجان، زینب صالحی با بیان این مطلب، اظهار کرد: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطوح ۲ و ۳ آغاز شده است و تا اردیبهشت ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد. علاقه‌مندان برای حضور در آزمون سطح ۲ حوزه با مدرک دیپلم با سن ۴۰ سال به بالا و یا مدرک پایه هشتم و ۱۷ سال میتوانند ثبت نام کنند که آزمون این مقطع ۲۵ تیر بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: طلاب علاقه‌مند برای ادامه تحصیل در سطح ۳ میتوانند در ۱۳ رشته شامل تفسیر علوم قرآنی، فقه اصول، فلسفه کلامی کلام با گرایش مهدویت و مذاهب اسلامی، تاریخ اسلام، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان اخلاق و تربیت اسلامی، مدرسی ادبیات عربی و مطالعات اسلامی زنان ثبت نام و ۴ تیرماه در آزمون ورودی شرکت کنند.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان افزود: ثبت نام به صورت مجازی و از طریق سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران مقدور است و داوطلبان در صورت داشتن سئوال می‌توانند به حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

صالحی با اشاره به تحصیل یک هزار و ۱۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: در حال حاضر همه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: پس از شیوع کرونا کانال‌های مختلف در شبکه‌های مجازی راه اندازی شده و در آن‌ها مطالبی از جمله آموزش احکام و پرسش و پاسخ مسائل شرعی و دینی انجام می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاهش دمای استان زنجان از روز چهارشنبه
خبر قبلی
اجرای طرح کاداستر و تثبیت اراضی ملی در ۱۵۱هزار هکتار از اراضی طارم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست