پرداخت سهم شهرداری زنجان در جرائم راهنمایی و رانندگی مبهم است

 

 

پرداخت سهم شهرداری زنجان در جرائم راهنمایی و رانندگی مبهم است

مدیریت هزینه ها باید در دستور کار شهرداری زنجان باشد

 

 

 

 

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اهمیت مدیریت هزینه و تامین درآمد برای شهرداری زنجان، گفت: میزان درآمدی که از محل جرائم راهنمایی و رانندگی به عنوان سهم شهرداری باید پرداخت شود دارای ابهامات زیادی بوده و مشخص نیست میزان و نسبت ها در آن چگونه است.

 

 

 

حمیدرضا حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار همدلی‌زنجان؛ با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات در حوزه‌های مختلف شهرداری زنجان مدیریت بر هزینه‌ها است، اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم در شورای شهر زنجان پیگیری مدیریت هزینه ها در سازمان های شهرداری است، به گونه ای که باید هزینه های مازاد تحمیل شده که دلایل مختلفی دارد کاهش یابد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مهم ترین پروژه های معماری-شهرسازی تعریف شده در لایحه بودجه سال جاری، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه لایحه بودجه سال جاری شهرداری زنجان در دوره گذشته شورای اسلامی شهر زنجان تدوین شده ترجیح می دهم به این بخش ورود نکنم و مشکلات فعلی آن را بازگو شود.

رئیس کمیسیون معماری-شهرسازی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برای لایحه بودجه سال آتی شهرداری زنجان پینشهاداتی تدوین شده است، افزود: یکی از مسائل مهمی که کمیسیون معماری و شهرسازی در شورا پیگیری خواهد کرد، کیفی سازی فضاهای شهری  و تمرکز بر طراحی و اجرای پارک های مناسب برای شهروندان زنجان است.

وی طراحی و اجرای پارک های شهری طی سال های گذشته را مناسب توصیف کرد و یادآور شد: مهم ترین مشکل در این حوزه نبود طراحی مناسب و اجرای با کیفیت در مبلمان شهری بوده که طی سال آتی اعتبارات مناسبی برای تحقق این مهم پیش‌بینی می‌شود.

حمیدی یکی از مهم ترین برنامه های کمسیون معماری و شهرسازی را عملیاتی کردن پیاده راه ها در سطح شهر برشمرد و تاکید کرد: مطابق بررسی صورت گرفته حدفاصل هنرستان تا میدان آزادی با توجه به ظرفیت مناسب مسیر پیاده، قابلیت تبدیل شده به مسیر پیاده راه و افزایش تعاملات اجتماعی را دارد و این موضوع در دستور کار و پیگیری خواهد بود.

رئیس کمیسیون معماری-شهرسازی شورای اسلامی شهر زنجان توجه به مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان و اقشار مختلف جامعه را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: یکی از مهم ترین کاستی در شهر زنجان اجرای نامناسب مسیر تردد معلولان بوده که در سال آتی تلاش می شود تا این مسیرها اصلاح و همچنین برای تعریف مسیر کامل برای پوشش ترددی معلولان از درب منزل تا حضور در فضاهای مختلف شهری برنامه‌ریزی شود.

وی به اهمیت و توجه به حوزه گردشگری در شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: ماندگاری گردشگر در داخل شهر اهمیت زیادی دارد و برنامه ای برای اجرای “توریسم لاین” بین بناها و آثار تاریخی داخل شهر زنجان در دست تهیه است که توسط یک کف سازی مناسب این بناها بدون نیاز به تابلو و راهنمای گردشگری جهت سهولیت دسترسی گردشگران اجرایی شود.

حمیدی به استفاده مناسب از کف سازی توسط پیور در مرکز شهر زنجان اشاره کرد و گفت: توسعه استفاده از پیور به دلیل کاربردی بودن در دستور کار قرار دارد و در این راستا سازمان عمران شهرداری زنجان کارخانه پیور سازی دارد، اما تنها قادر به پاسخگویی ۲۰ درصد از نیاز سفارشات است که این شرایط با برنامه ریزی لازم باید تغییر کند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان از پیگیری برای تهیه بانک اطلاعات مناسب سازی فضاهای شهری زنجان خبر داد و  خاطرنشان کرد: باید فضاهایی مختلف شهر که برای مناسب سازی مورد توجه است شناسایی و مشخص شود و مطابق با الولویت بندی تعریف شده نسبت به توسعه فضاهای شهری مناسب برای معلولان اقدام کنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اجرای نمایش “یک شب طولانی” در شب‌های زمستانی زنجان
خبر قبلی
فرآیند صدور پروانه در شهرداری ‌های استان باید الکترونیکی شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست