پرداخت ۱۸ فقره تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط تولیدی استان زنجان

پرداخت ۱۸ فقره تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط تولیدی استان زنجان

 

 

 

 

 

مدیر امور شعب بانک تجارت استان زنجان با اشاره به اقدامات بانک تجارت در استان زنجان از ابتدای سال ۹۶ تا پایان مردادماه سال جاری، گفت: بانک تجارت در استان زنجان طی این مدت ۱۸ فقره تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط معرفی شده با اعتبار ۸۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

 

 

به گزارش  “همدلی‌زنجان”؛ علی‌اصغر علمدار‌پور در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه این بانک طی این مدت یک فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی ارائه کرده است، اظهار کرد: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی استان زنجان پرداخت شده است.

وی به وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خارج از سامانه بهین یاب اشاره کرد و افزود: میزان ۲ هزار و ۸۳۴ مورد تسهیلات به واحدهای تولیدی استان خارج از سامانه با اعتبار ۳۳۶ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال پرداخت شده است. همچنین در حوزه اشتغال فراگیر نیز یک مورد با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضی ارائه شده است.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان زنجان با بیان اینکه بانک تجارت طی مدت یاد شده ۳ هزار و ۲۶۱ مورد تسهیلات به ازدواج و تامین جهیزیه پرداخت کرده است، افزود: اعتبار ریالی پرداخت شده این بخش ۳۷۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بوده است.

وی به تسهیلات پرداخت شده برای تاکسی های فرسوده اشاره کرد و گفت: ۴۱ مورد تسهیلات با اعتبار ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به این بخش پرداخت شده است. همچنین برای مسکن بنیاد شهید نیز ۷۹ فقره تسهیلات با اعتبار ۵۴ هزار و ۹۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

علمدار‌پور به بهسازی و مسکن روستایی اشاره کرد و یادآور شد: ۴۸۹ مورد تسهیلات به بهسازی مسکن روستایی استان زنجان پرداخت شده که اعتبار تخصیص یافته به میزان ۹۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال بوده است. همچنین دو مورد تسهیلات به بافت فرسوده با اعتبار یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان زنجان از پرداخت ۱۹ فقره تسهیلات به حوادث قهری خبر داد و تاکید کرد: ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات به این بخش پرداخت شده است. همچنین ۲ هزار و ۵۴۴ مورد تسهیلات خرید خودرو و کالا با اعتبار ۲۷۵ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال به شهروندان استان زنجان پرداخت شده است.

وی به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل کمیته امداد اشاره کرد و یادآور شد: ۶۳ مورد تسهیلات در این بخش با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

علمدار‌پور با بیان اینکه ۱۶ مورد تسهیلات قرض الحسنه زندانیان نیازمند پرداخت شده است، افزود: ۸ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال اعتبار تسهیلات پرداختی بوده است. مجموع تسهیلات پرداختی در استان زنجان به تعداد ۹ هزار و ۳۹۸ مورد با اعتبار ۲ هزار و ۲۳۹ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۱۴ روستا در استان زنجان هدف طرح بهسازی گردشگری هستند
خبر قبلی
سازمان های مردم نهاد رکن سوم توسعه در جامعه هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست