1. اخبار استان
  2. پروژه‌های محرک توسعه استان در اولویت حمایت قرار دارند

کد خبر: 1682

پروژه‌های محرک توسعه استان در اولویت حمایت قرار دارند

 

پروژه‌های محرک توسعه استان در اولویت حمایت قرار دارند

رویکرد جلسات اقتصاد مقاومتی استان خلاقانه و توسعه‌ای باشد

 

 

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان به اهمیت حمایت از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های محرک توسعه استان در اولویت حمایت قرار دارند.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، شهرام طهماسبی در هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان، با بیان اینکه رویکرد جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید خلاقانه و توسعه ای باشد، اظهار کرد: از هر پیشنهاد سازنده ای استقبال می کنیم و از بضائت و ظرفیت موجود استان برای برگزاری با کیفیت جلسات و داشتن خروجی مناسب استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد استان برای توسعه اشتغال و طرح‌های توسعه‌ای است، افزود: برخی از پروژه های حوزه راه استان ملی هستند و باید از طریق دستگاه های ملی پیگیری شوند و در استان تلاش داریم اقدامات و رویکردهای متفاوت انجام شود.

 

این مقام مسئول برگزاری جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بر اساس الگوی تعریف شده عنوان و اظهار کرد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص ارائه نظرات و برنامه های خود نظرسنجی صورت گرفته و هدف جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی داشتن رویکرد جدید و متفاوت برای تحقق اهداف تعریف شده برای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

 

وی به ظرفیت های تبصره ۱۸ قانون لایحه بودجه سال جاری اشاره کرد و افزود: قانون بودجه ظرفیت های زیادی دارد که یکی از این ظرفیت ها و فرصت ها تبصره ۱۸ بوده که به دولت اجازه داده برای مردمی شدن اقتصاد کشور و بهره گیری موثر عموم جامعه از اقتصاد کشور ازجمله جوانان، زنان و دانش آموختگان با اولویت مناطق روستایی و عشایری برنامه ریزی و سیاست‌گذاری کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه فرصت مناسبی برای توسعه مناطق روستایی ایجاد شده است، یادآور شد: برای ایجاد حداکثر فرصت‌های شغلی با رویکرد حمایت‌های نهادی می‌توان فرصت‌های مناسب و اقدامات موثری در این راستا انجام داد.

وی در خصوص اظهارات برخی مدیران حاضر در جلسه نیز گفت: در خصوص اعتبارات تعریف شده حوزه راه باید تاکید کرد که این سهم و نسبت با توجه به اقتضائات زمانی متفاوت بوده و سیاست ها و جهت گیری ها با توجه به شرایط متفاوت خواهد بود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تکمیل پروژه‌های راه استان زنجان نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
خبر قبلی
اجرای طرح آموزش «نماز کلید بهشت» برای سواد آموزان زنجانی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست