1. اخبار شهرستان
  2. پروژه طرح جامع نورپردازی شهر زنجان در حال انجام است

کد خبر: 998

پروژه طرح جامع نورپردازی شهر زنجان در حال انجام است

پروژه طرح جامع نورپردازی شهر زنجان در حال انجام است

طرح توانمندسازی خیابان شورجه تهیه میشود

 

 

معاون معماری-شهرسازی شهرداری زنجان به طرح جامع مطالعات نورپردازی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: پروژه طرح جامع نورپردازی شهر زنجان در حال انجام است.

 

مهرداد سلطانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار همدلی زنجان، با بیان اینکه این طرح در دست انجام است، اظهار کرد: طرح جامع نورپردازی شهر زنجان در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون یک تیم بومی و غیربومی بر روی آن کار می‌کنند.

وی با باین اینکه این طرح مطالعاتی به عنوان یکی از پروژه های مهم این معاونت محسوب می شود، افزود: کنسرسیومی مشتکل از کارشناسان بومی زنجان و تیم کارشناسی از تهران برای انجام این مطالعات تشکیل شده و فعالیت می کنند.

معاون معماری-شهرسازی شهرداری زنجان این طرح را دارای ۲۰ درصد پیشرفت عنوان کرد و یادآور شد: این طرح مطالعاتی به عنوان یک سند مهم بالادستی برای توسعه نورپردازی در نقاط مختلف شهری زنجان استفاده خواهد شد.

وی به دیگر طرح‌های مطالعاتی حوزه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: تهیه طرح توانمندسازی خیابان شورجه در دستور کار شهرداری زنجان قرار دارد که یک طرح محیطی بوده و اهداف مهمی همچون اصلاح الگوهای زیستی را دنبال می کند.

سلطانی با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی منطقه نیز در این طرح در نظر گرفته شده است، افزود: این طرح مطالعاتی در سال گذشته آغاز شده که در سال جاری ادامه خواهد یافت و تاکنون ۷۰ درصد رشد دارد.

معاون معماری و شهرسازی شهردرای زنجان به طرح جامع نورپزدازی شهر زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: طرح جامع نورپزدازی شهر زنجان یکی از مهم ترین طرحهای شهری برای افزایش کیفیت بصری فضاهای شهری خواهد بود. این طرح موجب یکپارچگی در نورپردازی فضاهای شهری زنجان خواهد شد و به کیفیت فضاهای شهری در شب خواهد افزود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شرق و غرب در هشت سال دفاع مقدس مقابل انقلاب اسلامی ایستاد
خبر قبلی
بیش از ۳۲ هزار مسکن مهر در استان زنجان ساخته شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست