پلاک‌گذاری ۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در استان زنجان

پلاک‌گذاری ۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در استان زنجان

 رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از پلاک گذاری ۵ هزار و ۴۰۰ تراکتور و کمباین در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق سوخت و شناسایی ماشین های نیرو محرکه فرسوده به منظور اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی از جمله اهداف اجرای این طرح به شمار می رود.  

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان؛ مظفر یوسفی پور با اشاره به اینکه اجرای طرح پلاک گذاری ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی از بهمن ماه سال ۹۳ همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شده است، بیان داشت: سال گذشته ۹۲۲ دستگاه تراکتور و کمباین توسط کارشناسان فنی پلیس راهور در استان مورد بازدید قرار گرفت اما از این تعداد فقط ۱۵۰ دستگاه منجر به پلاک گذاری شد.

وی تعداد تراکتور و کمباین پلاک گذاری شده طی سال ۹۵ در استان زنجان را ۸۲۲ دستگاه اعلام و خاطرنشان کرد: متاسفانه از سال گذشته الزام صاحبان ماشین‌های نیرومحرکه به پرداخت جرایم بیمه ای برای پلاک‌گذاری، موجب کاهش رغبت کشاورزان شده و روند اجرای طرح در استان را با کندی مواجه کرد.

یوسفی پور خواستار بخشودگی جرایم بیمه ای ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی در استان زنجان شد و اضافه کرد: در صورت بخشودگی جرایم بیمه ای، امسال ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در استان پلاک گذاری خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تعداد کارمندان دولت نسبت به پانزده سال پیش تغییر نکرده است
خبر قبلی
تابلو روزشمار بر سه پروژه شهری زنجان نصب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست