دادستان مرکز استان زنجان خبرداد

پلمپ ۳۲۷ واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان

دادستان زنجان از پلمپ ۳۲۷ واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان خبر داد و گفت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده مواردی که سلامت عامه مردم را تهدید می‌کند سرپیچی از تخلفات بهداشتی به حساب می آید.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: عدم رعایت پروتل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مکان‌های عمومی یا عرضه مواد غذایی توسط متصدیان فروشگاه‌ها بدون استفاده از ماسک و دستکش ، همه از موارد تخلفات بهداشتی است.

وی افزود: به منظور رعایت اصول بهداشتی در صنوف مختلف در زنجان از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا ۲۱ تیرماه ۴۳۵۶۰بازرسی با مشارک اماکن و دستگاه های نظارتی و بازرسی در استان انجام شده که در این راستا به ۳۹۵ واحد اخطاریه و۵۶۹۷ واحد نیز تذکرات جدی داده شده است.

دادستان زنجان افزود: تاکنون ۴۳۵۶۰ مورد بازرسی از اصناف زنجان انجام گرفته است که تعداد ۳۲۷ واحد به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی پلمب شده اند. اصناف و احد های خدمات دهی که پروتکل های بهداشتی را در مخموعه خود رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرف که در همین راستا کارگزاری مفید در زنجان پلمپ شد.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط فعلی استان امری ضروری است بنابر این از مردم شریف استان تقاضا می کنیم با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای رعایت فاصله های اجتماعی و حفظ سلامتی خود و اطرافیان نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.

حجت الاسلام کرمی عنوان کرد: این بازرسی‌ها مشترک با همراهی سازمان تعزیرات حکومتی استان، اتاق اصناف، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۵۱ نفر به آمار مبتلایان کرونا در زنجان افزوده شد
خبر قبلی
۱۹ باشگاه ورزشی در استان زنجان پلمب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست