1. اخبار شهرستان
  2. پل گلشهر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کد خبر: 6102

پل گلشهر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پل گلشهر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 

 

 

رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر به اتفاق رییس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری شورا با حضور در پروژه پل گلشهر از نزدیک در جریان جزئیات این پروژه قرار گرفت.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ احمد نصیری پس از این بازدید روند پیشرفت پروژه پل گلشهر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: -علی رغم مشکلات شدید تامین مصالح ساختمانی و با توجه به اینکه ۱۰۰ روز از شروع پل گلشهر سپری شده خوشبختانه این پروژه با پیشرفت ۴۰ درصدی روند خیلی خوبی را سپری میکند و امیدوارم با تلاش بی وقفه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.
وی با تقدیر از زحمات شهردار زنجان، مدیر و پیمانکار پروژه بخاطر تلاش شبانه روزی در احداث پل گلشهر خاطرنشان کرد: با بهره برداری از پل گلشهر مطابق روز شمار نصب شده در پروژه برگ زرین دیگری به افتخارات مدیریت شهری در زمان شورای دوره پنجم شهر زنجان افزوده خواهد شد.
رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان با اشاره به این که بر اساس برنامه زمانبندی، مدت اجرای پروژه از سوی مشاور طرح، یک سال اعلام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه، مقداری هم از برنامه زمانبندی، جلوتر است و انتظار می‌رود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.
نصیری با بیان این که مبلغ قرارداد پروژه، بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال می‌باشد، خاطرنشان کرد: کاهش حجم ترافیک، حفظ ایمنی رانندگان و شهروندان و کاهش زمان‌های تاخیر به دلیل دور زدن و نیاز مُبرم ساکنین کوی گلشهر و شهرک‌های اقماری از مهم‌ترین دلایل طراحی و اجرای این پروژه است.
وی با بیان این که تغییر مسیر تردد خودروها مشکلی برای مردم و پیمانکار پروژه، ایجاد نکرده است، تصریح کرد: مسیرهای هدایت با هدف روان‌سازی ترافیک و تامین امنیت شهروندان در هنگام طراحی پروژه، پیش‌بینی شده و به همین دلیل، تاکنون شکایتی از سوی مردم، نبوده و اجرای طرح، روال عادی خود را طی می‌کند.
وی در خصوص اجرای پروژه‌های مشابه در آینده، گفت: پروژه‌های مشابه از جمله میدان مدرس و تقاطع شیلات نیز مورد بررسی و در مرحله مطالعه قرار دارد که پس از طراحی و تامین اعتبار در آینده به اجرا درمی‌آیند

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آیا می‌شود نرخ یک ارز(مثلا یورو)را افزایش داد و نرخ ارز دیگر(مثلا دلار) را کاهش داد؟
خبر قبلی
مرکز تولید و تحقیق نهاده‌های فضای سبز زنجان به بهره‌برداری می‌رسد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست