1. اخبار استان
  2. پوشش ۱۰۸ هزار نفری بیمه اجباری تامین اجتماعی در استان

کد خبر: 2753

پوشش ۱۰۸ هزار نفری بیمه اجباری تامین اجتماعی در استان

پوشش ۱۰۸ هزار نفری بیمه اجباری تامین اجتماعی در استان

 

 

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از ثبت بالاترین عدد بیمه اجباری در استان خبر داد و گفت: در پایان شهریور ماه سالجاری، تعداد بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی در استان به ۱۰۸ هزار و ۶۳۲ نفر رسید.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ مسعود علیاری در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، با بیان اینکه این میزان بیمه شده، بالاترین پوشش بیمه ای استان بوده است، اظهار کرد: این میزان بیمه شده اجباری در استان، در حالی ثبت شده است که پیش بینی می شود در نیمه دوم سالجاری، این رقم افزایش یافته و رشد بیشتری داشته باشد.
وی به بخشودگی جرائم بیمه ای واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: در این زمینه، یک هزار و ۱۸ کارگاه تولیدی به میزان ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، از بخشودگی جرائم بیمه ای بهره مند شدند و ۳۵ میلیارد تومان از این بدهی ها نیز تقسیط شد.
در این جلسه همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از راه اندازی برخی واحدهای تولیدی راکد استان طی ماه های گذشته خبر داد و گفت: در ماه های گذشته واحدهای راکدی همچون ماد بافت، شادن، هیدروفیل، ابهر ریس و پارس زمرد، در دستور کار راه اندازی مجدد قرار گرفتند.
ناصر فغفوری با بیان اینکه عملکرد استان در تحقق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مناسب بوده است، افزود: در این زمینه، استان زنجان رتبه دوم کشور بعد از استان اصفهان با ۸۸.۵ درصد تحقق مصوبات این کارگروه را کسب کرده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان از استان‌های موفق در جذب سرمایه گذار خارجی است
خبر قبلی
تسهیل محیط کسب و کار استان با رفع موانع تولید بخش خصوصی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست