1. اخبار استان
  2. پیشرفت ۸۰ درصدی طرح تاسیسات فاضلاب شهر دندی

کد خبر: 6000

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح تاسیسات فاضلاب شهر دندی

 پیشرفت ۸۰ درصدی طرح تاسیسات فاضلاب شهر دندی

 

 

 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر دندی تا کنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل این پروژه نیز در دست اقدام می باشد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علیرضا جزء قاسمی اظهارداشت: عملیات اجرایی این طرح از سال ۸۶ آغاز شده بود ، اما به دلیل عدم تامین اعتبار پیشرفت چندانی نداشت تا اینکه با تخصیص اعتبارات لازم مجدداً وارد فاز عملیاتی شد.

وی افزود: تا کنون بیش از ۱۶ کیلومتر شبکه برای این طرح اجرایی شده و خطوط انتقال آن نیز به طول بیش از یک کیلومتر به اتمام رسیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۱۱۶ میلیارد ریال اعلام کرده و گفت: در سال جاری نیز برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

جزء قاسمی خاطر نشان ساخت: در صورت تحقق اعتبارات و تامین ۳۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ، طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر دندی تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: از دیگر بخش های این پروژه احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۲/۲ لیتر در ثانیه و اجرای انشعابات می باشد که تا کنون ۲۳۰ فقره انشعاب از محل منابع داخلی اجرا شده و احداث ایستگاه پمپاژ نیز در دست اقدام قرار دارد.

جزء قاسمی همچنین به پیشرفت ۸۵ درصدی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی نیز اشاره کرده و افزود: ظرفیت این تصفیه خانه در افق طرح بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز پیش بینی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مصوبات شورای اسلامی شهر زنجان در سه ماه دوم سال ۱۳۹۷
خبر قبلی
حضور مدیران استانی در غرفه “همدلی‌زنجان”
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست