1. اخبار استان
  2. چالش‌های موجود در کشور ناشی از چالش در حوزه مدیریت است

کد خبر: 5360

چالش‌های موجود در کشور ناشی از چالش در حوزه مدیریت است

 چالش‌های موجود در کشور ناشی از چالش در حوزه مدیریت است

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در شرایط حاضر باید کارهای اساسی انجام شود؛ چرا که زمان آزمون و خطا گذشته است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، شهرام طهماسبی روز شنبه ششم مردادماه، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر راه‌حل مشکلات موجود رجعت به علم و درس گرفتن از تجربیات گذشته خود و سایرین است.

وی با اشاره به چالش‌های موجود در جامعه، افزود: چالش‌هایی از قبیل، آب، انرژی، محیط زیست، اقتصاد و … در کشور وجود دارد که همه این چالش‌ها ناشی از چالش حوزه مدیریت است.

طهماسبی، وضعیت موجود را فرصتی برای کشور تلقی کرد و گفت: اگر بتوان مسائل را به صورت تخصصی و علمی بررسی کرد مسائل راحت‌تر حل می‌شود.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز با اشاره به ارتقای جایگاه استان به رتبه دوم کشوری در شاخص ضریب مکانیزاسیون و افزایش ضریب مکانیزاسیون استان در سال ۹۶ به ۱۸۳ اسب بخار بر هکتار، به عنوان بخشی از اقدامات و موفقیت‌های جهادکشاورزی، اظهار کرد: کسب رتبه نخست کشوری در طرح تجهیز شرکت‌های شبکه مکانیزاسیون کشاورزی و تامین ماشین‌های نوین نیزط از دیگر توفیقات این سازمان است.

حسین جعفری با اشاره به اینکه زنجان در توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، موفق به کسب جایگاه چهارم در کشور شده است، ادامه داد: تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه‌های توسعه سامانه‌های نوین آبیاری نسبت به تعهد برنامه اقتصاد مقاومتی و کسب رکورد اجرای حدود ۸ هزار هکتار آبیاری تحت فشار در سال ۹۶ دیگر فعالیت‌های این سازمان در استان زنجان بوده است.

وی در رابطه با کسب رتبه دوم در توسعه سیستم‌های آبیاری موضعی در کشور افزود: در تامین نهاده‌های کشاورزی نیز استان زنجان موفق به کسب رتبه دوم در تامین بذر و کود در کشور طی سال ۹۶ شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مطلوبیت ۹۴درصد از منابع آبی استان از نظر آلودگی میکروبی
خبر قبلی
نقد سیف یا تبرئه دیگران؟!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست