1. اخبار ویژه
  2. چالش آسفالت در معابر شهری زنجان

کد خبر: 810

چالش آسفالت در معابر شهری زنجان

چالش آسفالت در معابر شهری زنجان

 

 

سال‌هاست که مدیران شهری با دو مشکل روبه رو هستند که هیچگاه برای رفع آن اقدامی نکرده‌اند. نخست جمع شدن آسفالت زیر چرخ‌های خودروها در فصل گرما خصوصاً در معابر دارای شیب که با روش های مبتکرانه قابل اصلاح است.

 

دوم و ماندگارترین و تأمل برانگیزترین مشکل سطح معابر را نیز می توان دریچه‌های – تاسیساتی شهری نصب شده بر کف خیابان‌ها دانست که بدون استثنا یا پایین‌تر از سطح خیابان نصب شده یا بالاتر از آن و این روندی قدیمی است که هنوز مدیران شهری چاره‌ای برای آن پیدا نکرده‌اند.

 

هر بار که خیابانی آسفالت می‌شود دریچه‌های کف آن حداقل ۱۰ سانتی‌متر پایین‌تر قرار می‌گیرد که محصول آن چاله‌ای برای چرخ‌های خودرو است و پس از ماه‌ها که قرار شد این چاله اصلاح شود هیچ نوع اصول مهندسی روی آن اجرا نمی‌شود و براساس یک طرز فکر قدیمی بالاتر از سطح خیابان نصب می‌شود تا اگر روزی خیابان دوباره آسفالت شد همسطح آن باشد. انتظار می رود افرادی در حوزه های شهری نسبت به تجربه وعلم وعلاقه در بخشهای مدیریتی قرار گیرد . بخصوص اسفالت که زنجان یک مناطق نیمه سرد سیری قرار دارد با عالم بودن به اوضاع بتواند مدیریت کند .البته این تفکرات رفته رفته در مدیریت شهری هم اتفاق می افتد که در اینده مسائل ومشکلات اسفالت مر تفع شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تراز منفی تجاری ریزش نیروی کار را در پی دارد
خبر قبلی
چالش آسفالت در معابر شهری زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست