1. اجتماعی
  2. کارت‌های بی‌نامی که پیاده راه زنجان را آشفته کردند!

کد خبر: 20051

کارت‌های بی‌نامی که پیاده راه زنجان را آشفته کردند!

زینب زمانی

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وضعیت آشفته در پیاده راه زنجان، گفت: پیاده راه زنجان مملو از خودرو و موتورسواران شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان، منصور مرادلو ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه نیروهای شهرداری با برخی افراد در پیاده راه زنجان مدام درگیر هستند، اظهار کرد: شاهدیم افراد به مامورین شهرداری اهانت و توهین می کنند. برخی افراد از وضعیت فعلی سواستفاده کرده اند.

وی با اشاره به اینکه خانواده های ساکنی که نیازمند تردد از پیاده راه هستند، تنها ۱۰ خانواده اند، افزود: برای تردد افراد دو نوع کارت توزیع شده است. یکسری کارت از طرف سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان و تکثیر به تعداد زیاد و به صورت بی نام!، کارت هایی هم از طرف هیئت امنای بازار ارائه شده که آن هم تکثیر شده است. الان مشخص نیست این تعداد کارت الان به چه میزان است!

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بعضا شاهد درگیری افراد در پیاده راه هستیم، خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی کمک خواستیم کمک نکردند. می گویند، بیاید با ما قرارداد ببندید!

ویبه شکل شد معبر در شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: اسفندماه تردد مردم در معابر شهری افزایش پیدا می کند. استراتژی مشخصی در حوزه سد معبر شهر زنجان وجود ندارد و شاهد سد معبرهای گسترده هستیم.

مرادلو تاکید کرد: سد معبر حق الناس است. حتی کسب به صورت سدمعبر اشکال دارد و درآمد حاصل از آن نیز شرعا اشکال دارد. جلو مغازه اشغال و پیاده راه اجاره داده می شود و حقوق مردم تضییع می شود. در این راستا جلساتی برگزار کردیم. شیوه نامه ای در این خصوص وجود دارد. از شهردار زنجان درخواست داریم برنامه عملیاتی در این خصوص تدوین و اجرا شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان از فعالیت پیمانکار پارک ملت زنجان انتقاد کرد و گفت: پیمانکار پارک ملت برای تکمیل سرویس بهداشتی اقدامی نکرده است. پیمانکاری که از مهرماه پروژه را تحویل گرفته فقط یک سنگ نما زده و هیچ کار عمرانی نکرده است. هم پارک گلستان و هم پارک ملت نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاهش دمای هوا در استان زنجان
خبر قبلی
استارت جهش تولید خودرو
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست