1. اجتماعی
  2. کارمندان بی‌عملی در ادارات داریم!

کد خبر: 4835

کارمندان بی‌عملی در ادارات داریم!

کارمندان بی‌عملی در ادارات داریم!

مقررات برای راه انداختن کار مراجعین است نه جلوگیری از کار آن ها..!

 

 

 

پرفسور یوسف ثبوتی، چهره ماندگار کشور و از چهره های اثرگذار علمی ایران در سخنانی وضعیت بهره وری در ادارات دولتی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: کارمندان بی‌عملی در ادارات داریم!

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فیزیکدان برجسته کشور در جلسه هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان زنجان، با بیان اینکه  تکنولوژی روی ابعاد مختلف زندگی انسان تاثیر می گذارد، اظهار کرد: با ورود به عرصه مدرن شدن و استفاده از تکنولوژی باید اثرات آن را بر زندگی سنتی بپذیریم، یا کامل رد کنیم و یا با پذیرش آن تغییرات و اثرات آن را قبول کنیم. به این معنا که راه درست زندگی کردن را نباید در گذشته جست و جو کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه ایران در فرایند متجدد شدن یک اشتباه فاحش کرده است، افزود: زمانی خود مردم تمامی مسائل و مشکلات خود را مدیریت می کردند، ورود دولت برای ایجاد راه، راه آهن، مدرسه و…. موجب دولتی شدن تمام امور در کشور شد و یک گسیختگی فرهنگی از مدرن شدن و نشدن در جامعه داریم.

چهره ماندگار کشور شرایط فعالیت کارمندان دولت را مورد انتقاد قرار داد و گفت: مقررات برای راه انداختن کار مراجعین است نه جلوگیری از کار آن ها..! و این موضوع باید برای برخی کارمندان ادارات تفهیم شود.

وی با بیان اینکه  بیل گیتس در گفت‌و‌گو با صادق خرازی عنوان کرده از ایران شهرهای تهران و زنجان را می شناسد، یادآور شد: وی گفته ۱۷ نفر زنجانی در مایکروسافت فعالیت دارند. زیاد فکر نکنیم جزو نوابغیم؛ افراد و نیروی انسانی متوسطی داریم و همین افراد موجب توسعه می شوند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرنوشت دولت، نظام و ملت ایران به یکدیگر گره خورده است
خبر قبلی
مدیریت شهری خرم دره در تلاش برای افزایش زمینه مشارکت شهروندان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست