1. اجتماعی
  2. کاهش ۲۶ درصدی نزاع‌های فردی در استان زنجان

کد خبر: 2317

کاهش ۲۶ درصدی نزاع‌های فردی در استان زنجان

کاهش ۲۶ درصدی نزاع‌های فردی در استان زنجان

جرائم مالی فضای مجازی در استان رشد ۳۰ درصدی داشته است

 

 

 

 

فرمانده انتظامی استان زنجان به وضعیت نزاع های انجام شده در ۶ ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه سال جاری بیش از ۶ هزار نزاع فردی در سطح استان انجام شده که ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.

به گزارش همدلی‌زنجان، سردار علی آزادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه جزائم فضای مجازی استان زنجان در سال جاری افزایش داشته است، اظهار کرد: جزائم فضای مجازی مالی رشد ۳۰ درصدی داشته و همچنین جرائم اخلاقی نیز ۴۵ درصد نستب به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی از افزایش ۲۵ درصدی سایر جرائم در بخش جرائم فضای مجازی خبر دادو افزود: ۹۶ درصد مجموع جرائم فضای مجازی در استان منجر به کشف شده و ۹۸ درصد جرائم اخلاقی در فضای مجازی نیز در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته نیروی انتظامی گفت: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با پیشکسوتان ناجا، عیادات از همکاران بیمار، برنامه کوه‌پیمایی و سخنرانی نماز جمعه از جمله آنها است.  در مرکز استان ۱۴۲ برنامه طی هفته نیروی انتظامی اجرایی خواهد شد که این برنامه‌ها، از جمعه هفته جاری تا پنج‌شنبه هفته آینده اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره ارتقای جایگاه نیروی انتظامی در جامعه بیان کرد: نیروی انتظامی یک سازمان فعال و متعامل است که برای فعالیت بهتر در سطح کشور نیروهای بسیاری را برای انجام عملیات حساس از قبیل رهایی گروگان، خنثی کردن بمب و … آموزش می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه نیروی انتظامی تجهیزات علمی به روز را برای کشف جرائم در اختیار دارد، گفت: همه آن چیزی که یک پلیس باید در اختیار داشته باشد تا خائنان تخلفی انجام ندهند را دارد.

وی در ادامه به کشف ۸۵۹ کیلوگرم مواد مخدر اشاره کرد و گفت: این آمار در مقایسه با سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته که ۶۰۸ نفر نیز در رابطه با مواد مخدر جمع‌آوری شدند و این آمار در سال قبل ۴۱۷ نفر بود.

سردار آزادی رتبه استان زنجان در میزان وقوغ قتل را یادآور شد و تاکید کرد: در بین ۳۴ استان اننظامی کشور استان رتبه ۳۲ را در این بخش دارد و تعداد قتل های اتفاق افتاده در ۶ ماه سال جاری ۶ مورد بوده که قاتلین و مقتولین در تمامی موارد شناسایی شده اند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رشد ۱۹۶ درصدی درآمدهای ۳ درصد نفت و گاز استان زنجان
خبر قبلی
مه آلودی محورهای استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست